خانهاخبار
وان پلاس قصد عرضه ساعت هوشمند جدیدی در سال ۲۰۲۴ را دارد

وان پلاس قصد عرضه ساعت هوشمند جدیدی در سال ۲۰۲۴ را دارد

به تازگی شاهد انتشار گزارشاتی هستیم که خبر از برنامه‌های شرکت وان پلاس برای عرضه یک ساعت هوشمند جدید طی سال آینده میلادی را می‌دهند.
۱۵ مهر ۱۴۰۲

شرکت وان پلاس حدود دو سال قبل، نخستین ساعت هوشمند خود با نام وان پلاس واچ را روانه بازار کرد. این ساعت هوشمند با استقبال چندان جالبی مواجه نشد و به عقیده اکثر کاربران و فعالان صنعت تکنولوژی، عملکرد آن بیشتر به یک دستبند هوشمند شباهت داشت. اینطور که به نظر می‌رسد؛ وان پلاس هنوز از فعالیت در زمینه عرضه ساعت‌های هوشمند ناامید نشده است و طی سال ۲۰۲۴، قصد عرضه یک محصول جدید در این رده را دارد.

image

 

به ادعای «مکس جمبر» در شبکه اجتماعی توییتر یا همان X، ساعت هوشمند جدید وان پلاس دارای نمایشگری دایره‌ای است و احتمالا طی سال ۲۰۲۴ روانه بازار خواهد شد. در هفته‌های گذشته، افشاگر دیگری نیز گزارشی در رابطه با برنامه‌های اوپو جهت عرضه یک ساعت هوشمند با نام کدی «استار» را منتشر کرده بود. به گفته این گزارش، نسخه‌ جهانی این ساعت با برند وان پلاس شماره مدل OPWWE231 را خواهد داشت و در سوی دیگر، این محصول با برند اوپو نیز در بازار چین با شماره مدل OWW231 و OWWE231 در بازار جهانی عرضه می‌شود.

image

 

نمایشگر دایره‌ای این ساعت هوشمند، به احتمال زیاد رزولوشنی معادل با ۴۶۶×۴۶۶ را داشته و این محصول از چیپست کوالکام اسنپدراگون W5 نسل اول در کنار پردازنده کمکی BES 2700 برای تسک‌های کم مصرف استفاده خواهد کرد. این ساعت هوشمند امکاناتی مانند نمایشگر همیشه روشن، سنجش اکسیزن خون، سنجش میزان استرس، دریافت نوار قلب، ردگیری خواب و ردگیری فعالیت‌های ورزشی را به همراه دارد.

با وجودی که نسل اول ساعت‌های هوشمند وان پلاس عملکردی بسیار ناامید کننده را از خود به نمایش گذاشت؛ به نظر می‌رسد که این بار با یک ساعت هوشمند واقعی روبرو هستیم. در هر صورت، باید صبر کرده و ببینیم که ساعت هوشمند بعدی وان پلاس و احتمالا اوپو در چه تاریخی معرفی خواهد شد.

image

 

درباره وان پلاس و عملکرد این شرکت در زمینه ساعت‌های هوشمند چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، وان پلاس خواهد توانست تا یک ساعت هوشمند موفق و پرطرفدار را روانه بازار کند یا خیر؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییراه طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید