خانهاخبار
۱۲ سال پیش در چنین روزی استیو جابز درگذشت

۱۲ سال پیش در چنین روزی استیو جابز درگذشت

خیلی‌ها معتقدند اگر استیو جابز نبود، اپل هم نبود؛ مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران با ارزش‌ترین شرکت دنیا میراثی از خود به جای گذاشت که سال‌هاست افراد در سراسر جهان از آن بهره می‌برند.
۱۳ مهر ۱۴۰۲

امروز دوازدهمین سالگرد درگذشت استیو جابز، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق اپل در سن ۵۶ سالگی، به دلیل سرطان است.

اپل هنگام این پیشامد، پیام زیر را در وب سایت خود به اشتراک گذاشت:

اپل یک نابغه خلاق و جهان یک انسان شگفت‌انگیز را از دست داده است. کسانی از ما که به اندازه کافی خوش شانس بودیم استیو جابز را بشناسیم و با او کار کنیم، یک دوست عزیز و یک مربی الهام‌بخش را از دست داده‌ایم. استیو شرکتی را پشت سر گذاشته که فقط او می‌توانست آن را بسازد و روح او برای همیشه پایه و اساس اپل خواهد بود.

image

 

اپل هنوز هم یک صفحه «به یاد استیو» در وب سایت خود دارد که در آن مشتریان در سراسر جهان پس از مرگ او در سال ۲۰۱۱ تسلیت می‌گویند.

تیم کوک مدیر عامل اپل در اولین رویداد رسانه‌ای در سالن استیو جابز در سپتامبر ۲۰۱۷ (شهریور ۱۳۹۶) گفت: «روزی نیست که ما به او فکر نکنیم».

وب سایت آرشیو استیو جابز شامل مجموعه‌ای از نقل قول‌ها، ویدیوها و ایمیل‌های جابز است و کمک هزینه‌هایی را به سازندگان جوان ارایه می‌کند تا راه جابز را دنبال کنند. اگر علاقه‌مند به این هستید که سری به این وب سایت بزنید روی این لینک کلیک کنید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید