خانهاخبار
گلکسی بادز FE با قابلیت حذف نویز فعال رسما معرفی شد

گلکسی بادز FE با قابلیت حذف نویز فعال رسما معرفی شد

هدفون‌های جدید سامسونگ با قیمت ۹۹ دلاری عرضه شده و از قابلیت‌های کارآمدی مانند حذف نویز فعال و عمر باتری بالا بهره می‌برد.
۱۲ مهر ۱۴۰۲

سری گلکسی بادز سامسونگ شامل محصولات مختلفی است که در رده قیمتی متنوع به فروش می‌رسند. با این وجود، قیمت ۱۵۰ دلاری گلکسی بادز ۲ که یکی از هدفون‌های مقرون به صرفه سامسونگ به شمار می‌رود نیز ممکن است برای برخی از کاربران زیاد باشد. حالا اما غول فناوری کره از هدفون جدیدی رونمایی کرده که به سری FE تعلق دارد و با قیمتی رقابتی روانه بازار می‌شود.

image

گلکسی بادز FE طراحی کلی خود را از نسل اول سری گلکسی بادز وام گرفته است. با این وجود، ظاهر کیس شارژ دستگاه شباهت‌هایی به مدل‌های جدید سری گلکسی بادز دارد. در این راستا، گلکسی بادز FE از طراحی تخت‌تری بهره می‌برد که در مقایسه با طراحی دایره‌ای گلکسی بادز ۲ و بادز ۲ پرو کوچک‌تر شده است.

طراحی باله (wingtips) برای هدفون گلکسی بادز FE در دسترس قرار گرفته که سبب می‌شود هدفون‌ها در گوش محکم شوند. با این طراحی، کاربر می‌تواند بدون نگرانی از افتادن هدفون‌ها به انجام ورزش‌های با تحرک بالا بپردازند. سامسونگ همراه با گلکسی بادز FE دو باله با اندازه مختلف را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

image

به لطف قابلیت ANC (حذف نویز فعال)، گلکسی بادز FE می‌تواند صداهای بیرونی را کاهش دهد تا کاربران تجربه شنیداری بهتری داشته باشند. برای تماس صوتی شفاف‌تر سه میکروفون در هدفون سامسونگ به کار رفته است. گلکسی بادز FE همچنین از بلوتوث نسخه ۵٬۲ پشتیبانی می‌کند.

طبق ادعای سامسونگ، گلکسی بادز FE از طولانی‌ترین عمر باتری در بین دیگر هدفون‌های سری گلکسی بادز بهره می‌برد. با غیرفعال‌سازی حالت حذف نویز فعال، هدفون‌ سامسونگ تا ۸ ساعت به پخش موسیقی می‌پردازد. همراه با کیس شارژ، گلکسی بادز FE تا ۳۰ ساعت موسیقی پخش می‌کند. در صورت استفاده از حذف نویز فعال، عمر باتری هدفون به ۶ ساعت کاهش پیدا می‌کند. گلکسی بادز FE با کیس شارژ و قابلیت حذف نویز فعال نیز تا ۲۱ ساعت کاربران را همراهی می‌کند.

اگر کاربران از محصولات اکوسیستم سامسونگ استفاده کنند، گلکسی بادز FE تنها با یک ضربه به این دستگاه‌ها متصل می‌شود. قابلیت گردش خودکار در بین دستگاه‌های متصل‌شده نیز در گلکسی بادز FE وجود دارد. سامسونگ مجبور شده برای کاهش قیمت گلکسی بادز FE برخی از قابلیت‌های کاربردی را از آن حذف کند. برای مثال، این هدفون تنها از گواهی IPX2 بهره می‌برد که تنها در برابر عرق بدن مقاوم است. به علاوه، ویژگی شارژ بی‌سیم نیز از گلکسی بادز FE حذف شده است.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی بادز FE در دو رنگ مشکی و سفید و با برچسب قیمتی ۹۹ دلاری روانه بازار می‌شود. فروش رسمی هدفون سامسونگ از تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) آغاز می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید