خانهاخبار
اوپو فایند N3 فلیپ در گیک‌بنچ ظاهر شد

اوپو فایند N3 فلیپ در گیک‌بنچ ظاهر شد

در حالی که اوپو هنوز تاریخ عرضه جهانی تاشوی جدید خود را اعلام نکرده، با خبر امروز به نظر می‌رسد زمان عرضه آن نزدیک باشد.
۱۰ مهر ۱۴۰۲

گوشی اوپو فایند N3 که در اواخر ماه آگوست (اوایل شهریور) در چین عرضه شد، اکنون انتظار می رود که به زودی به عرضه جهانی برسد. نسخه جهانی این گوشی امروز در گیک بنچ با یک شناسه متفاوت (CPH2519) رویت شده در حالی که شناسه مدل چینی آن «PHT110» بود.

image

 

با نگاهی به لیست گیک بنچ، می‌توان تایید کرد که این دستگاه همچنان قرار است از چیپست دایمنسیتی 9200 و ۱۲ گیگابایت رم استفاده کند. البته به نظر می‌رسد که بقیه مشخصات اوپو فایند N3 هم با مدلی که در چین عرضه شد یکسان باشد. در قسمت نرم افزار هم سیستم عامل اندروید ۱۳ در این لیست قید شده که احتمالا با رابط کاربری ColorOS 13 همراه خواهد بود.

اوپو فایند N3 جهانی توانسته امتیاز تک هسته‌ای ۱۸۹۵ و امتیاز چند هسته‌ای ۴۶۵۵ را کسب کند. شرکت اوپو تاریخ رسمی عرضه جهانی این گوشی را هنوز اعلام نکرده، اما می‌توانیم حدس بزنیم که با خبر امروز، عرضه جهانی آن بسیار نزدیک است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید