خانهاخبار
رندرهایی باکیفیت طراحی ردمی 13C را به تصویر می‌کشند

رندرهایی باکیفیت طراحی ردمی 13C را به تصویر می‌کشند

گوشی مقرون به صرفه شیائومی با طراحی جدید و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی همراه خواهد شد.
۵ مهر ۱۴۰۲

اوایل ماه جاری، شیائومی از نسل جدید گوشی‌های ردمی نوت موسوم به سری ردمی نوت ۱۳ رونمایی کرد که برای بازار چین عرضه می‌شود. این محصولات میان‌رده در اواخر سال جاری و یا اوایل سال ۲۰۲۴ روانه بازارهای جهانی می‌شوند. حالا به نظر می‌رسد قبل از عرضه سری ردمی نوت ۱۳، شیائومی قصد دارد یک گوشی مقرون به صرفه به نام ردمی 13C را در اختیار کاربران قرار دهد.

گوشی جدید برند ردمی به عنوان نسخه نسل جدید ردمی 12C که در ماه دسامبر سال گذشته معرفی شد، عرضه خواهد شد. حالا به تازگی رندرهای باکیفیتی از ردمی 13C منتشر شده که طراحی جدید آن را نشان می‌دهند.

وبسایت MySmartPrice تصاویر رندری ردمی 13C را به اشتراک گذاشته که حاوی طراحی پنل جلویی و پشتی این گوشی است. در راستا، ظاهر پنل پشتی دستگاه تقریبا مشابه مدل‌های سری ردمی نوت ۱۳ است. در پشت گوشی ماژول مربعی‌شکل دوربین دیده می‌شود که در آن سه سنسور قرار گرفته است. متن حک شده روی ماژول دوربین تایید می‌کند که ردمی 13C به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. دکمه‌های پاور و کنترل حجم صدا نیز در سمت راست بدنه جای دارند.

در حالی که طراحی پنل پشتی ردمی 13C تغییرات زیادی داشته است، در پنل جلویی همچنان شاهد طراحی مرسوم محصولات مقرون به صرفه یعنی ناچ قطره‌ای و حاشیه‌های ضخیم نمایشگر هستیم. البته یکی از ویژگی‌های مثبت ردمی 13C را می‌توان بهره‌مندی آن از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را نام برد که امروزه در کمتر گوشی دیده می‌شود.

در نهایت باید اشاره کرد که طبق این تصاویر، ردمی 13C در سه رنگ آبی، سبز روشن و مشکی روانه بازار خواهد شد. متاسفانه در حال حاضر هیچکدام از جزئیات فنی گوشی ردمی فاش نشده ولی انتظار این گوشی به مانند نسل قبلی خود در ماه دسامبر امسال معرفی شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید