خانهاخبار
امکان حذف مجزای اکانت Threads در آینده فراهم خواهد شد

امکان حذف مجزای اکانت Threads در آینده فراهم خواهد شد

از همان روزهای اولیه شروع به کار تردز مشخص شد که امکان حذف حساب کاربری بصورت مستقل از اینستاگرام در آن وجود ندارد اما حالا این قابلیت قرار است به تردز اضافه شود.
۵ مهر ۱۴۰۲

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که اینستاگرام و Threads رابطه بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند. همچنین مطمئنا می‌دانید که نمی‌توانید بدون حذف اکانت اینستاگرام، اکانت خود در Threads را حذف کنید. متأسفانه در حال حاضر این دو گزینه به یکدیگر مرتبط هستند و حذف یکی بدون دیگری امکان‌پذیر نیست. کمپانی متا قصد دارد تا این دو اکانت را از یکدیگر مستقل کند، اما طبق گزارش وب سایت TechCrunch این اتفاق به این زودی‌ها رخ نخواهد داد.

در ابتدای شروع به کار، اپلیکیشن Threads با استقبال خوبی مواجه شد و تنها در چند روز ابتدایی،‌ موفق شد به رکورد ۱۰۰ میلیون کاربر برسد. اما از آن زمان تا به حال،‌ متأسفانه تعداد کاربران فعال آن روز به روز در حال کاهش است و همین موضوع، نگرانی‌های زیادی برای مدیران متا به وجود آورده است.

افرادی که به این شبکه اجتماعی پیوسته بودند، پس از گذشت مدتی قصد داشتند اکانت خود را حذف کنند، اما با این موضوع مواجه شدند که حذف اکانت Threads متصل به اکانت اینستاگرام است و این قضیه آن‌ها را شدیدا شوکه کرد. به این ترتیب به دنبال روشی برای حذف مستقل اکانت Threads خود بودند تا اکانت بلا‌استفاده‌ای نداشته باشند.

image

به یاد داشته باشید که Threads و Instagram ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشته و در واقع Threads، بخشی از اینستاگرام به حساب می‌آید. به همین دلیل است که کمپانی متا موفق شد تا اپلیکیشن Threads را به سرعت در دسترس عموم کاربران قرار دهد. از سوی دیگر، شما نمی‌توانید بدون داشتن اکانت اینستاگرام، اقدام به ساخت اکانت Threads کنید.

متخصصان متا مدتی است که به دنبال روشی برای ایجاد استقلال میان این دو اکانت هستند و هنوز مشخص نیست چه زمانی این پروژه به مرحله اجرا شدن می‌رسد. به گزارش وب سایت Tech Crunch، احتمالا این اتفاق در آینده نزدیک و پیش از پایان سال جاری میلادی رخ خواهد داد.

اگر به دنبال حذف اکانت Threads خود هستید، باید تقریبا سه ماه دیگر منتظر بمانید. در حال حاضر می‌توانید اپلیکیشن Threads را حذف کرده و تظاهر کنید که از اکانت آن استفاده نمی‌کنید، اما پس از فراهم شدن این امکان با به خاطر داشتن نام کاربری و پسورد اینستاگرام، می‌توانید وارد این اپلیکیشن شده و اکانت خود را حذف کنید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید