خانهاخبار
زمان رونمایی از گلکسی تب A9 مشخص شد

زمان رونمایی از گلکسی تب A9 مشخص شد

تبلت مقرون به صرفه سامسونگ در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) معرفی خواهد شد.
۳ مهر ۱۴۰۲

هفته گذشته، سامسونگ با انتشار تیزری در فروشگاه هندی FlipKart به طور رسمی تایید کرد که تبلت گلکسی تب اس ۹ FE پلاس به زودی برای بازار هند عرضه خواهد شد. حالا یک تیزر دیگر از سوی غول فناوری کره در وبسایت آمازون منتشر شده که خبر از معرفی یک تبلت دیگر می‌دهد. این تبلت موردانتظار همان گلکسی تب A9 است که محصولی مقرون به صرفه به شمار می‌رود.

image

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک صفحه اختصاصی برای تبلت گلکسی تب A9 در نسخه هندی وبسایت آمازون قرار داده شده که عرضه آن را تایید می‌کند. البته در تیزری که در این وبسایت دیده می‌شود هیچ اشاره‌ای به نام تبلت سامسونگ نشده ولی آدرس URL حاوی نام گلکسی تب A9 است. یک تیزر دیگر تایید می‌کند که گلکسی تب A9 در تاریخ ۵ اکتبر مصادف با ۱۳ مهر معرفی خواهد شد.

اخیرا گلکسی تب A9 در پایگاه اطلاعاتی کنسول گوگل پلی لیست شد و بخشی از مشخصات فنی آن در دسترس کاربران قرار گرفت. طبق اطلاعات قرار گرفته در این گواهی، گلکسی تب A9 با شناسه مدل SM-X115 همراه خواهد شد و به نمایشگر ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر ۱۳۴۰ در ۸۰۰ مجهز خواهد بود. قلب تپنده دستگاه نیز تراشه هلیو G99 خواهد بود که با حافظه رم ۴ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد.

image

مطابق انتظار، گلکسی تب A9 با اندروید ۱۳ روانه بازار خواهد شد و از شبکه 4G نیز پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه هنوز دیگر مشخصات فنی این تبلت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. جدا از بازار هند، انتظار می‌رود گلکسی تب A9 برای بازارهای مختلفی عرضه شود.

در نهایت باید اشاره کرد که سامسونگ احتمالا یک تبلت دیگر به نام گلکسی تب A9 پلاس را نیز معرفی خواهد کرد که نسخه بالارده گلکسی تب A9 محسوب می‌شود و از شبکه 5G بهره می‌برد. با توجه به این که گلکسی تب A9 پلاس در گواهی BIS ثبت شده است، این تبلت نیز روانه بازار هند خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید