خانهاخبار
شیائومی ۱۴ در مرجع 3C رویت شد

شیائومی ۱۴ در مرجع 3C رویت شد

در این سند که به تازگی افشا شده، شماره مدل و برخی مشخصات دیگر از نسخه استاندارد شیائومی ۱۴ ثبت شده است.
۳۱ شهریور ۱۴۰۲

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه سری ۱۴ خود تا قبل از پایان سال ۲۰۲۳ است و یکی از گوشی‌های این سری در مرجع 3C تایید شده است. گواهینامه اجباری چین یا همان «CCC» به تازگی یک گوشی با شماره مدل 23127PN0CC را تایید کرده که گفته می‌شود مدل استاندارد شیائومی ۱۴ با شارژ سریع ۹۰ واتی است.

image

 

این گوشی هوشمند دارای توان خروجی ۵ تا ۲۰ ولت در ۶٫۱ تا ۴٫۵ آمپر خواهد بود که حداکثر ۹۰ وات است. این میزان توان با شارژر MDY-14-EC شیائومی به دست می‌آید که از نرخ‌های تا ۹۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند، اما سوال بزرگ این است که آیا این شرکت آداپتور مذکور را در جعبه خرده فروشی ارایه خواهد کرد یا خیر؟!

در اوایل سال ۲۰۲۲ شیائومی ۱۳ به همراه شارژر به مشتریان ارسال می‌شد، اما فقط در بازارهای بین‌المللی؛ در چین کاربران باید انتخاب می‌کردند که آیا شارژر را جداگانه می‌خواهند خریداری کنند یا خیر، زیرا در جعبه نسخه چین این گوشی، خبری از آداپتور نبود.

سرعت شارژ ۹۰ واتی به طور کلی برای شیائومی چیز جدیدی نیست، اما یک گام بزرگ رو به جلو  برای برای پرچمدار استاندارد این شرکت خواهد بود. دو نسخه استاندارد قبلی از این گوشی‌ها دارای شارژ سیمی ۶۷ واتی بودند، در حالی که ۱۳ پرو و ۱۲ پرو با شارژ ۱۲۰ واتی عرضه شدند.

حالا سوال مهم این است که آیا شیائومی نرخ شارژ ۱۴ پرو را افزایش می‌دهد یا خیر، سوالی که باید چند هفته صبر کنیم تا جواب آن را دریابیم؛ شاید هم زودتر و از طریق دریافت گواهینامه‌های مربوطه.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید