خانهاخبار
گلکسی بادز FE با قیمت مشابه پیکسل ‌Buds A روانه بازار می‌شود

گلکسی بادز FE با قیمت مشابه پیکسل ‌Buds A روانه بازار می‌شود

افشاگری برجسته بخشی از مشخصات فنی و برچسب قیمتی هدفون میان‌رده سامسونگ را فاش کرده است.
۲۵ شهریور ۱۴۰۲

امسال خانواده محصولات سری گلکسی FE سامسونگ بزرگ‌تر از قبل خواهد شد چرا که غول فناوری کره قصد دارد محصولات زیادی از سری مقرون به صرفه خود را روانه بازار کند. در این رابطه، گزارش شده که سامسونگ در دو تبلت مقرون به صرفه گلکسی تب اس ۹ FE / گلکسی تب اس ۹ FE پلاس و گوشی گلکسی اس ۲۳ FE رونمایی خواهد کرد.

به همراه این محصولات، برند کره‌ای احتمالا از نسخه FE سری گلکسی بادز نیز پرده‌برداری خواهد کرد که گلکسی Buds FE نام دارد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، بخشی از مشخصات فنی و برچسب قیمتی این هدفون موردانتظار فاش شده است.

افشاگری شناخته‌شده به نام Roland Qunadt با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) دست به افشای جزئیات جدیدی از گلکسی بادز FE زده است. طبق گفته‌های این افشاگر، هدفون سامسونگ با برچسب قیمتی ۱۰۰ دلاری همراه خواهد شد و در دسته محصولات میان‌رده قرار خواهد گرفت. در این راستا، گلکسی بادز FE‌ با قیمت مشابه هدفون میان‌رده گوگل یعنی پیکسل Buds A به فروش خواهد رسید.

image

در ادامه گزارش خود، Roland Qaundt ادعا کرده که گلکسی بادز FE در دو رنگ سنتی مشکی و سفید عرضه خواهد شد. به علاوه، این هدفون به درایورهای ۱۲ میلی‌متری AKG مجهز خواهد شد که حدود یک میلی‌متر بزرگ‌تر از درایور به کار رفته در گلکسی بادز ۲ است.

به لطف فایل دستور‌العمل و راهنمای گلکسی بادز FE که توسط خود سامسونگ و به اشتباه منتشر شد، با طراحی کامل این محصول آشنا شده‌ایم. هدفون سامسونگ از ظاهر دایره‌ای‌شکل و قسمتی بیضی‌‌شکل برای بخش حساس به لمس بهره می‌برد. برای قرارگیری راحت در گوش، گلکسی بادز FE به طراحی باله‌ای (wingtips) مجهز شده که از زمان گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس در هیچکدام از هدفون‌های این برند به کار نرفته بود.

در حال حاضر، زمان معرفی و عرضه محصولات سری FE سامسونگ مشخص نشده است. با این وجود، گواهی‌های متعدد اذعان داشته‌اند که به زودی شاهد رونمایی از این دستگاه‌های موردانتظار خواهیم بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید