خانهاخبار
سرعت شارژ تمام مدل‌های سری گلکسی اس ۲۴ فاش شد

سرعت شارژ تمام مدل‌های سری گلکسی اس ۲۴ فاش شد

به مانند نسل قبلی، گلکسی اس ۲۴ اولترا همچنان با شارژ ۴۵ واتی عرضه می‌شود.
۲۴ شهریور ۱۴۰۲

هفت ماه از معرفی و عرضه سری گلکسی اس ۲۳ گذشته و گوشی‌های پرچمدار سامسونگ فروش موفقی را تا به امروز تجربه کرده‌اند. حالا اما به نظر می‌رسد برند کره‌ای در حال آماده‌سازی برای توسعه و ساخت نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری گلکسی اس ۲۴ است. در این راستا، سه مدل گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا به تازگی در گواهی چینی 3C ثبت شده‌اند.

هر گوشی هوشمندی که وارد بازار چین شود، به فروش برسد و در اختیار کاربران قرار بگیرد باید گواهی 3C را داشته باشند. طبق گزارش وبسایت MySmartPrice، گواهی 3C تایید می‌کند که گلکسی اس ۲۴ اولترا (شناسه مدل SM-S9280) از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. گلکسی اس ۲۴ پلاس (شناسه مدل SM-S9260) نیز از شارژ ۴۵ واتی بهره خواهد برد. از سوی دیگر، گلکسی اس ۲۴ (SM-S9210) نیز به شارژ ۲۵ واتی مجهز خواهد بود.

image

سوال بزرگ پیرامون سری گلکسی اس ۲۴ مربوط به تراشه به کار رفته در آن است. سری گلکسی اس ۲۳ تنها در یک نسخه تراشه Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy روانه بازار شده است. با این وجود، شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که سامسونگ برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها برخی از مدل‌های سری گلکسی اس ۲۴ را در نسخه تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ عرضه می‌کند. مدل Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy این سری پرچمدار تنها برای بازارهای ایالات متحده و چین در دسترس قرار خواهد گرفت.

برخلاف نسخه‌های قبلی سری اگزینوس، تراشه جدید اگزینوس ۲۴۰۰ به لطف پردازنده ۱۰ هسته‌ای از قدرت پردازشی بالایی بهره می‌برد. این تراشه و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه به احتمال زیاد ماه آینده میلادی معرفی خواهند شد. چند ماه پیش، نسخه اسنپدراگون گلکسی اس ۲۴ پلاس با حافظه رم ۸ گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه در گیک‌بنچ لیست شد.

image

افشاگری برجسته به نام Ice Universe اعلام کرده که گلکسی اس ۲۴ اولترا به نسخه بهبودیافته دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP2 که در گلکسی  اس ۲۳ اولترا به کار رفته مجهز خواهد بود. به علاوه، این گوشی از نمایشگر ۶٫۸ اینچی امولد با روشنایی حداکثری ۲۵۰۰ نیتی بهره خواهد برد.

در نهایت باید اشاره کرد که با توجه به قرارگیری سری گلکسی اس ۲۴ در گواهی 3C، انتظار می‌رود گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در آینده در گواهی‌های دیگری نیز دیده شوند و اطلاعات بیشتری درباره آن فاش در دسترس قرار بگیرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید