خانهاخبار
وزیر ارتباطات و یک دلیل جدید برای کندی سرعت اینترنت!

وزیر ارتباطات و یک دلیل جدید برای کندی سرعت اینترنت!

وزیر ارتباطات در تازه‌ترین اظهارات خود اشاره کرده است که در حال ارتقای شبکه هستیم و این کار معمولاً در نیمه‌شب انجام می‌شود به همین دلیل برخی مناطق حدود ساعت ۱ الی ۲ شب اختلالات محدودی تجربه می‌کنند.
۲۲ شهریور ۱۴۰۲

کندی سرعت اینترنت در ایران دیگر مسئله عجیب و غریبی نیست و حتی می‌توان گفت کاربران ماه‌هاست که با محدودیت در دسترسی به اینترنت عجین شده‌اند. اما عادی شدن کندی سرعت و محدودیت‌های ایجاد شده برای اینترنت به معنای پذیرفتن این مسئله از سوی کاربران نیست و می‌بینیم هربار که سرعت اینترنت به شدت کاهش می‌یابد کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این مسئله واکنش نشان می‌دهند.

image

کاهش سرعت اینترنت در نیمه شب یکی از مسائلی است که در روزهای اخیر به آن توجه شده است. عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره علت کاهش سرعت اینترنت در نیمه‌شب، گفته است:

درحال توسعه شبکهٔ هستهٔ مخابراتی کشور هستیم. تجهیزات جدید در شبکه قرار می‌گیرد و ظرف شش‌ماه آینده ۵۰ درصد به ظرفیت لایه آی‌پی شبکه اضافه می‌کنیم. این کار معمولاً در نیمه‌شب انجام می‌شود و برخی مناطق به‌دلیل ارتقای شبکه حدود ساعت ۱ الی ۲ شب اختلالات محدودی خواهند داشت. کاهش کیفیت اینترنت از قبل به اپراتورها اطلاع‌رسانی شده بود اما تاکید داریم عموم مردم هم در جریان این امر باشند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید