خانهاخبار
مانیتور گیمینگ ۵۴۰ هرتزی ایسوس احتمالا طی این ماه به بازار می‌آید!

مانیتور گیمینگ ۵۴۰ هرتزی ایسوس احتمالا طی این ماه به بازار می‌آید!

شرکت ایسوس چندی پیش از یک مانیتور گیمینگ ۵۴۰ هرتزی رونمایی کرد و اکنون شاهد انتشار گزارشاتی مبنی بر احتمال عرضه آن طی ماه سپتامبر هستیم.
۱۵ شهریور ۱۴۰۲

شرکت ایسوس طی نمایشگاه CES 2023، از مانیتور ایسوس راگ سوییفت پرو PG248QP رونمایی کرد که نخستین مانیتور ۵۴۰ هرتزی در جهان به حساب می‌آمد؛ اما تعلل این شرکت در عرضه مانیتور جدید خود، باعث شد تا الین‌ور AW2524H به نخستین مانیتور ۵۰۰ هرتزی بازار تبدیل شود. خوشبختانه، به نظر رسیده که ایسوس سرانجام چالش‌های سر راه‌ خود را پشت سر گذاشته و این مانیتور را در اواخر ماه سپتامبر روانه بازار خواهد کرد.

image

 

به گزارش خبرگزاری ITHome چین، این مانیتور در هفته سوم ماه سپتامبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت؛ البته، باید گفت که ایسوس هنوز این امر را به طور رسمی تایید نکرده است. مانیتور ۲۴.۱ اینچی ایسوس راگ سوییفت پرو PG248QP، رزولوشن فول اچ دی را داشته و نرخ نوسازی ۵۴۰ هرتزی پنل آن، این محصول را به گزینه‌ای فوق العاده برای گیمر‌های حرفه‌ای تبدیل می‌کند. مسلما، ارائه رزولوشن‌هایی بالاتر از فول اچ دی با چنین نرخ نوسازی باورنکردنی همچنان ممکن نیست.

این مانیتور از انویدیا جی‌سینک پشتیبانی کرده و دارای یک دَک ESS با پشتیبانی از صدای Surround است. این محصول همچنین جک ۳.۵ میلی متری هدفون، یک پورت دیسپلی‌پورت ۱.۴ و یک پورت HDMI 2.0 را به همراه دارد. به گفته ایسوس، مانیتور PG247QP از یک پنل TN استفاده کرده که ۹۰ درصد از محدوده رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. قیمت این محصول هنوز معلوم نیست؛ اما یکی از گزارشات خبرگزاری The Verge در ماه ژانویه به احتمال عرضه آن با قیمت ۸۹۹ دلاری اشاره می‌کرد.

image

 

درباره مانیتور گیمینگ ۵۴۰ هرتزی ایسوس راگ سوییفت پرو PG248QP چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، نرخ نوسازی بالا به چه میزان در بازی‌های آنلاین حرفه‌ای تاثیر داشته و به عملکرد کاربران کمک می‌کند؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید