خانهاخبار
قیمت گلکسی تب اس ۹ FE و تب اس ۹ FE پلاس برای بازارهای جهانی فاش شد

قیمت گلکسی تب اس ۹ FE و تب اس ۹ FE پلاس برای بازارهای جهانی فاش شد

تبلت‌های جدید سری FE سامسونگ احتمالا با افزایش قیمت مواجه خواهند شد.
۱۳ شهریور ۱۴۰۲

انتظار می‌رود سامسونگ به زودی از نسل جدید تبلت‌های سری FE‌ خود موسوم به گلکسی تب اس ۹ FE و گلکسی تب اس ۹ FE پلاس رونمایی کند. حالا اما در حالی که هنوز زمان رونمایی این تبلت‌ها مشخص نشده است، برچسب قیمتی سری گلکسی تب اس ۹ FE برای بازارهای اروپایی فاش شده است.

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که سری گلکسی تب اس ۹ FE با افزایش قیمتی برای بازار هند عرضه خواهد شد. حالا به نظر می‌رسد تبلت‌های میان‌رده سامسونگ با قیمت بالاتری نیز روانه بازارهای اروپایی خواهند شد.

image

طبق گزارشی جدید، گلکسی تب اس ۹ FE با نمایشگر ۱۱ اینچی و کانفیگ رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی از برچسب قیمتی ۵۵۰ یورویی بهره خواهد برد. از سوی دیگر، گلکسی تب اس ۹ FE پلاس نیز که به نمایشگر ۱۲٫۴ اینچی مجهز است برای کانفیگ رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۷۵۰ یورویی به فروش خواهد رسید.

شایان ذکر است که برچسب قیمتی دو مدل سری گلکسی تب اس ۹ FE در کشورهای مختلف اتحادیه اروپا متفاوت خواهد بود چرا که هر کشوری حق گمرگی و مالیات مخصوص به خود را دارد. با این وجود، اختلاف فاحشی بین قیمت این دو تبلت در بازارهای مختلف نخواهد بود.

گلکسی تب اس ۹ FE پلاس / گلکسی تب اس ۹ FE

قیمت پایه ۵۵۰ یورویی گلکسی تب اس ۹ FE تقریبا معادل قیمت ۶۳ هزار روپیه برای بازار هند و ۶۰۰ دلار است. در مقایسه با قیمت ۵۳۰ دلاری گلکسی تب اس ۷ FE، تبلت میان‌رده جدید سامسونگ افزایش قیمتی نسبتا زیادی خواهد داشت.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی تب اس ۹ FE و گلکسی تب اس ۹ FE پلاس به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ مجهز خواهند بود. به علاوه، مدل پلاس از باتری ۹۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد که از شارژ ۴۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این تبلت‌ها در چهار رنگ مشکی،‌ سبز، نقره‌ای و بنفش عرضه خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید