خانهاخبار
سرقت آیفون ۱۴ پلاس از اپل استور به کمک دندان!

سرقت آیفون ۱۴ پلاس از اپل استور به کمک دندان!

فردی به تازگی توانسته یک آیفون ۱۴ پلاس را از یک فروشگاه اپل استور به سرقت ببرد. وی برای این کار، کابل ضد سرقتی که به این گوشی متصل بوده را با گاز زدن توانسته جدا کرده و آیفون را ببرد!
۱۳ شهریور ۱۴۰۲

در طول سالیان اخیر داستان‌های متفاوتی از سرقت آيفون از اپل استورها شنیده‌اید که هر کدام روشی خاص برای این موضوع انتخاب کرده‌اند. در سال جاری، ۴۶۳ آيفون به همراه تعداد نامشخصی آیپد و اپل واچ از اپل استوری در Alderwod Mall در ایالت واشنگتن دزدیده شد. سارقان با ایجاد حفره‌ای در سرویس بهداشتی فروشگاه مجاور، اقدام به ورود به اپل استور و سرقت از آن کردند.

اما داستان سرقت امروز کمی خنده‌دار و جالب است. بر اساس گزارش روزنامه South China Morning Post، خانمی که در شهر فوجیان زندگی می‌کند، به دلیل سرقت یک دستگاه آيفون ۱۴ پلاس دستگیر شد. البته موضوع سرقت، داستان خنده‌دار نیست،‌ بلکه نحوه سرقت کاملا کمدی به نظر می‌رسد. این خانم با گاز زدن کابل ضد سرقتی که به محصولات مختلف متصل است، توانست آيفون ۱۴ پلاس را سرقت کرده و از اپل استور خارج شود.

image

 

چیزی که مشخص است، نام خانوادگی این خانم Qiu است و مانند یک فرد عادی برای مشاهده و کار با دیوایس‌های اپل وارد این فروشگاه شد. او با نگاه به محصولات مختلف، تمایل خود به آیفون‌ها را با دقت کردن روی این محصولات نشان داد. ویدئوی دوربین‌های مدار بسته نشان می‌دهد که زمانی که پرسنل این اپل استور در اطراف او نبوده‌اند، او اقدام به گاز زدن کابل ضد سرقت متصل به آيفون ۱۴ پلاس کرده است. به این ترتیب او توانست این محصول را سرقت کند و پس از خروج وی، پرسنل اپل استور متوجه شدند یک کابل ضد سرقت بدون اتصال به محصولی رها شده است و به این ترتیب، آن‌ها با پلیس تماس گرفته و گزارش سرقت را اعلام کردند.

نیم ساعت بعد، خانم Qiu به دلیل سرقت دستگیر شد. او در اظهارات خود به این موضوع اعتراف کرد که قصد خرید آيفون ۱۴ پلاس را داشته است، اما پس از مشاهده قیمت ۷۰۰۰ یوآن (معادل ۹۶۰ دلار)، او تلاش کرد تا این محصول را به سرقت ببرد.



جدیدترین‌ اخبار

nothing-phone-gsm-ir
مدل پلاس ناتینگ فون 2a به تراشه دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو مجهز است

ناتینگ به تازگی تراشه به‌کاررفته در گوشی ناتینگ فون 2a پلاس را تایید کرده که دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو نام دارد.  

بیشتر بخوانید
Xiaomi-13t-pro-gsm-ir
شیائومی 14T پرو با تراشه قدرتمند مدیاتک در گیک‌بنچ لیست شد

گوشی‌های جدید شیائومی احتمالاً در طی هفته‌های آینده معرفی خواهند شد. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
منتظر بهبود باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا نباشید!

پرچمدار پرمیوم نسل بعدی سامسونگ ظاهراً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید