خانهاخبار
تصویر احتمالی از جعبه آیفون ۱۵ پرو مکس را تماشا کنید

تصویر احتمالی از جعبه آیفون ۱۵ پرو مکس را تماشا کنید

صحبت از آیفون جدید که باشد، حتی تصویر جعبه آن نیز می‌تواند برای عاشقان این گوشی جذاب باشد. حالا امروز عکسی از جعبه سری آیفون ۱۵ پرو منتشر شده است.
۷ شهریور ۱۴۰۲

در حالی که تنها حدودا ۲ هفته تا رویداد معرفی خانواده آيفون ۱۵ اپل فرصت باقی است، تصویری مفهومی در رسانه‌های خبری منتشر شده است که به گفته برخی افراد، می‌تواند جعبه آیفون ۱۵ پرو باشد.

این تصویر توسط اکانت chandlerbongzz در شبکه اجتماعی X ارسال شده است که یک جعبه سفید رنگ آشنا به همراه تصویری از نمای جلویی آیفون ۱۵ پرو را به نمایش می‌گذارد که بکگراندی مانند حرف S روی آن دیده می‌شود.

image

تصویر احتمالی جعبه آيفون ۱۵ پرو

البته این تصویر می‌تواند مدل شبیه‌سازی شده جعبه مدل‌های پرو از آیفون‌های جدید باشد که شایعات مختلف پیرامون آن در شبکه اجتماعی چینی Weibo و دیگر سایت‌های خبری تا به حال منتشر شده است. از نظر ظاهری، این تصویر به جعبه آيفون ۱۴ پرو شباهت زیادی داشته و همین موضوع می‌تواند شک‌ها در مورد واقعی بودن آن را به وجود آورد.

از زمان عرضه آيفون XS، هر یک سال در میان شاهد قرارگیری تصویری از نمای روبروی و نمای پشتی آیفون‌های جدید روی جعبه بوده‌ایم. همان طور که اشاره شد، سال گذشته تصویری از نمای جلویی آیفون ۱۴ پرو روی جعبه دیده می‌شد و امسال طبق سنت یاد شده، باید منتظر قرارگیری نمایی از پشت بدنه روی جعبه باشیم. اگر تصویر بالا صحت داشته باشد، شاهد یک سنت‌شکنی دیگر از سوی اپل خواهیم بود.

image

تصویر جعبه آيفون ۱۴ پرو

اپل البته ثابت کرده که آنچنان که باید و شاید به سنت‌ها پایبند نیست و در صورت نیاز، به آسانی تغییرات دلخواه خود را ایجاد می‌کند. همچنین احتمالا اپل قصد دارد تا از این طریق روی حاشیه‌های کم اطراف نمایشگر آيفون‌های جدید تأکید کند.

رویداد معرفی آیفون‌های ۲۰۲۳ بر اساس شایعات در تاریخ ۱۲ سپتامبر مصادف با ۲۱ شهریور ماه به صورت رسمی برگزار خواهد شد. تا آن زمان، نمی‌توان به صورت قطع در مورد این تصویر صحبت کرد و لذا می‌توانیم این گزینه را با کمی اغماض در نظر بگیریم.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید