خانهاخبار
یک رنگ جدید برای آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس اعلام شد

یک رنگ جدید برای آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس اعلام شد

با اینکه شایعات خبر از تنوع رنگ کم برای سری آیفون ۱۵ پرو می‌دهند، اما به نظر می‌رسد اپل برای آیفون ۱۵ استاندارد تنوع رنگی خوبی را در نظر گرفته است.
۷ شهریور ۱۴۰۲

تنها چند هفته قبل از رونمایی اپل از آیفون‌های جدید، شایعات در مورد گزینه‌های رنگی جدید برای این دستگاه به اوج خود رسیده است. آخرین مورد آن هم گزارش امروز افشاگران معتبر «Majin Bu» و «URedditor» است که گفته‌اند آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس با رنگ سبز روشن جدیدی در دسترس خواهند بود.

image

 

Majin Bu گفته که به نظر می‌رسد این گزینه رنگی جدید، بسیار شبیه به رنگ سبز موجود برای آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی باشد. با این حال این افشاکننده اطمینان ندارد که آیا این رنگ در شهریور ماه در ابتدای عرضه آیفون ۱۵ رونمایی می‌شود یا اینکه اپل آن را به عنوان یک گزینه رنگ اضافی در بهار ۲۰۲۴ معرفی خواهد کرد.

سایر گزینه‌های رنگی که برای آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس پلاس شایعه شده است، شامل مشکی، آبی، زرد و صورتی می‌شود. اپل معمولا آیفون‌های استاندارد خود را با رنگ قرمز نیز در دسترس قرار می‌دهد، رنگی که عواید فروش آن به صندوق جهانی برای کمک به بیماران ایدز، سل و مالاریا اختصاص می‌یابد.

انتظار می‌رود اپل از سری آیفون ۱۵ در رویدادی رونمایی کند که گفته می‌شود برای روز سه شنبه ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) برنامه‌ریزی شده است. این شرکت هنوز رویداد مذکور را به طور رسمی اعلام نکرده است، اما دعوت‌نامه‌ها احتمالا هفته آینده منتشر خواهند شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید