خانهاخبار
تراشه ردمی K70 پرو مشخص شد

تراشه ردمی K70 پرو مشخص شد

پرچمدار ردمی برخلاف شایعات قبلی با تراشه قدرتمند مدیاتک عرضه خواهد شد.
۵ شهریور ۱۴۰۲

انتظار می‌رود ردمی در اواخر سال جاری میلادی از سری گوشی‌های بالارده خود به نام سری ردمی K70 رونمایی کند. همانطور که می‌دانیم، سری ردمی K70 به عنوان نسخه نسل جدید سری ردمی K60 که در دسامبر سال گذشته میلادی معرفی شد روانه بازار می‌شود. تا به امروز، شایعات مختلفی پیرامون گوشی‌های موردانتظار ردمی فاش شده است.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نسخه پرو سری یعنی ردمی K70 پرو به تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده و بخشی از مشخصات فنی آن در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این راستا، ردمی K70 پرو با شناسه مدل 23113RKC6C در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده است. این شناسه مدل قبلا نیز در پایگاه اطلاعاتی IMEI دیده شده بود.

image

پلتفرم گیک‌بنچ فاش می‌کند که تراشه به کار رفته در ردمی K70 پرو شامل چهار هسته کم مصرف با فرکانس ۲ گیگاهرتزی، سه هسته پردازشی با فرکانس ۳ گیگاهرتزی و یک هسته اصلی با فرکانس ۳٫۳۵ گیگاهرتزی می‌شود. تمام این جزئیات فنی تایید می‌کنند که پرچمدار ردمی به تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس مجهز خواهد بود.

در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، ردمی K70 پرو به لطف سخت‌افزار قدرتمند خود امتیازهای ۱۸۸۲ و ۴۵۳۶ را کسب کرده است. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان اندروید ۱۳ و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی را نام برد. البته انتظار می‌رود ردمی K70 پرو در کانفیگ‌های حافظه رم متنوعی روانه بازار شود.

image

چند وقت پیش، افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station ادعا کرده بود که ردمی K70 پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه عرضه خواهد شد. با این وجود، لیست گیک‌بنچ به طور کلی این شایعه را رد کرده است. گزارش شده که ردمی K70 پرو انرژی خود را از باتری ۵۱۲۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی دریافت خواهد کرد. پنل جلویی دستگاه نیز میزبان نمایشگر تخت با رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید