خانهاخبار
از امروز در واتس اپ می‌توانید ویدیوها را با کیفیت HD ارسال کنید

از امروز در واتس اپ می‌توانید ویدیوها را با کیفیت HD ارسال کنید

واتس اپ در تابستان امسال بسیار فعال‌تر شده و در بازه‌های زمانی کوتاه به عرضه ویژگی‌های جدید پرداخته است.
۳ شهریور ۱۴۰۲

واتس اپ در روزهای اخیر بسیار پرکار ظاهر شده و زود به زود در حال ارائه ویژگی‌های جدید است. حال امروز ویژگی دیگری که پیش‌تر توسط متا وعده داده شده بود، رسما در اختیار همه قرار گرفت.

به گفته 9to5Mac، واتس اپ اکنون از ویدیوهای HD پشتیبانی می‌کند. اگر بروزرسانی جدید واتس اپ را دریافت کرده باشید، هنگام ارسال ویدیو گزینه کیفیت HD را خواهید داد. کافی است قبل از ارسال ویدیو روی دکمه وضوح (Resolution) ضربه بزنید، سپس می‌توانید بین کیفیت استاندارد و کیفیت اچ دی یکی را انتخاب کنید.

image

 

کیفیت استاندارد که تا به حال تنها گزینه بود، فایل‌های ویدیویی را تا رزولوشن 480p فشرده می‌کرد که اگر بخواهیم صادقانه قضاوت کنیم، با ویدیوهای 1080p و البته 4K یا حتی 8K که گوشی‌های هوشمند امروزی می‌گیرند، این میزان کیفیت بسیار پایین بود. اما با این وجود داشتن گزینه استاندارد نیز می‌تواند مفید باشد، به خصوص زمانی که اینترنت کندی دارید یا میزان داده‌های بسته اینترنت شما محدود است یا اصلا رزولوشن ویدیوی ارسالی اهمیتی ندارد.

گزینه جدید اچ‌دی، ویدیوها را با وضوح 720p ارسال می‌کند که اگرچه بالاترین کیفیت ممکن نیست، اما نسبت به 480p قبلی پیشرفت خوبی است. قبل از ارسال ویدیو، واتس اپ اندازه فایل را برای هر گزینه نشان می‌دهد که می‌تواند برای شما کارامد باشد.

البته اگر یک ویدیو را با کیفیت فول اچ دی یا 4K ضبط کرده‌اید، گزینه ارسال به صورت «Document» را هم دارید که آن ویدیو را با کیفیت اصلی ارسال می‌کند.

گزینه ارسال ویدیو با کیفیت اچ دی، تنها مدتی بعد از آپدیت اخیر واتس اپ ارائه می‌شود که اجازه می‌داد عکس‌های با وضوح بالا را ارسال کنید و نشان می‌دهد واتس اپ به فکر تغییراتی در کیفیت فایل‌های ارسال شده افتاده است. علاوه بر این، گزینه اشتراک‌گذاری صفحه نمایش در حین تماس ویدیویی نیز به تازگی معرفی شده که می‌تواند بسیار مفید واقع شود.



جدیدترین‌ اخبار

افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید
google-pixel-fold-gsm-ir
گوشی تاشو گوگل در رندرهای باکیفیتی دیده شد

تصاویر رندری باکیفیتی از پیکسل ۹ پرو فولد منتشر شده که جزئیات طراحی آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید