خانهاخبار
پس از شیائومی 13T پرو، شیائومی 13T نیز در تصاویر واقعی دیده شد

پس از شیائومی 13T پرو، شیائومی 13T نیز در تصاویر واقعی دیده شد

یوتوبری به تازگی ویدئویی از جعبه‌گشایی محصول جدید شیائومی را به اشتراک گذاشته است که طراحی و مشخصات فنی آن را فاش می‌کند.
۳ شهریور ۱۴۰۲

در چند وقت اخیر، گزارش‌های مختلفی پیرامون سری شیائومی 13T که شامل دو مدل شیائومی 13T و شیائومی 13T پرو می‌شود منتشر شده است. حالا اما به تازگی یک یوتوبر ویدئویی هندزآن از شیائومی 13T‌ را در شبکه اجتماعی یوتوب به اشتراک گذاشته است که طراحی و بخشی از مشخصات فنی آن را تایید می‌کند.

image

ویدئو جعبه‌گشایی شیائومی 13T نشان می‌دهد که این گوشی به تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا مجهز خواهد بود. شیائومی قبلا از این تراشه در گوشی CIVI 3 استفاده کرده بود. به علاوه، گوشی جدید شیائومی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX707 بهره خواهد برد که در گذشته در گوشی شیائومی ۱۲ پرو به کار رفته بود. دیگر دوربین‌های شیائومی 13T‌ شامل سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

متاسفانه بهینه‌سازی‌های لایکا برای سیستم دوربین شیائومی 13T اعمال نخواهد شد و احتمالا این قابلیت ویژه تنها در اختیار شیائومی 13T پرو خواهد بود. شیائومی 13T همچنین در دو رنگ سبز و مشکی روانه بازار خواهد شد که نسخه سبز رنگ آن در این ویدئو به تصویر کشیده شده است.

جعبه شیائومی 13T‌ تایید می‌کند که این گوشی در کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. خوشبختانه بر خلاف اکثر گوشی‌های بازار، شیائومی محصول جدید خود را با آداپتور شارژ در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

پنل جلویی شیائومی 13T میزبان نمایشگر حفره‌دار امولد خواهد بود که از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، این نمایشگر احتمالا از رزولوشن تصویر 1.5 بهره خواهد برد. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که شیائومی 13T از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد که در ناچ حفره جای خواهد گرفت. انرژی موردنیاز این گوشی توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی تامین خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که سری شیائومی 13T احتمالا در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید