خانهاخبار
هواوی بار دیگر بیشترین سهم از بازار گوشی‌های تاشوی چین را به خود اختصاص داد

هواوی بار دیگر بیشترین سهم از بازار گوشی‌های تاشوی چین را به خود اختصاص داد

جزئیات تازه‌ای از بازار گوشی‌های تاشو در کشور چین منتشر شده‌اند که خبر از پیشتازی هواوی در بازار این کشور را می‌دهند.
۱ شهریور ۱۴۰۲

با استناد به گزارشات جدیدی که درباره وضعیت بازار گوشی‌های تاشو در کشور چین منتشر شده‌اند؛ شرکت هواوی با کسب سهم بیش از ۵۰ درصد در نیمه اول سال ۲۰۲۳، به پیشتاز این بازار تبدیل شده است. از زمان اعمال تحریم‌های متفاوت علیه هواوی، این شرکت دیگر امکان خرید چیپست‌های 5G و استفاده از سرویس‌های گوگل پلی را ندارد و محصولات آن تنها با پشتیبانی از 4G و بدون اپلیکیشن‌های گوگل عرضه می‌شوند.

image

 

به تازگی، شایعاتی در زمینه عرضه نسخه 5G گوشی تاشوی هواوی میت X3 شنیده می‌شوند؛ اما این شایعات هنوز تایید نشده‌اند و بعید نیست که هرگز شاهد رونمایی از نسخه 5G این گوشی نباشیم. کسب مقام نخست در بازار گوشی‌های تاشوی کشور چین، امر بسیار تحسین برانگیزی محسوب می‌شود؛ زیرا این گوشی‌ها در چین از محبوبیت فراوانی برخوردارند و میزان رقابت در این بازار بسیار بالا است.

شرکت‌هایی چون ویوو، آنر، اوپو، شیائومی، هواوی و سامسونگ در بازار گوشی‌های تاشوی چین فعالیت دارند؛ اما گوشی‌های تاشوی برند‌های چینی عمدتا به بازار سایر کشور‌ها راه نیافته و به همین دلیل، گوشی‌های تاشوی سامسونگ در سطح جهانی بیشترین میزان فروش را دارند.

image

 

در بازار گوشی‌های تاشوی کشور چین، هواوی در مقام اول قرار گرفته و اوپو و سامسونگ نیز به ترتیب در مقام‌های دوم و سوم قرار دارند. شرکت‌های ویوو، آنر، شیائومی و موتورولا نیز به ترتیب در لیست بزرگترین سازندگان گوشی‌های تاشو در این کشور قرار گرفته‌اند. محبوبیت این فرم از گوشی‌های جدید در کشور چین، همچنان رو به افزایش بوده و نسبت به سال گذشته به میزان ۷۲ درصد رشد کرده است. با توجه به پیشرفت گوشی‌های تاشو که روز به روز در حال بهتر شدن هستند؛ احتمالا در سال آینده شاهد میزان رشد بشتری نیز خواهیم بود.

image

 

درباره کسب مقام نخست در بازار گوشی‌های تاشوی چین توسط هواوی چه فکر می‌کنید؟ آیا این برند خواهد توانست تا بار دیگر به محبوبیت سابق خود دست یابد؟



جدیدترین‌ اخبار

مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

خرید سرفیس تصمیمی چالش برانگیز برای تمامی افراد می باشد و به دلیل قیمت بالای این محصولات، باید بهترین تصمیم را در هنگام خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید
افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید