خانهاخبار
نسبت نمایشگر به بدنه گلکسی اس ۲۴ الترا حتی از اس۲۳ الترا هم کمتر است!

نسبت نمایشگر به بدنه گلکسی اس ۲۴ الترا حتی از اس۲۳ الترا هم کمتر است!

از سامسونگ که بهترین سازنده پنل‌های اولد در جهان است، انتظار نمی‌رود روی محصولات خودش کم بگذارد اما گویا پرچمدار بعدی این شرکت، از نظر اندازه حاشیه‌های اطراف نمایشگر، ضعیف‌تر از نسل فعلی خواهد بود.
۱ شهریور ۱۴۰۲

شایعاتی در مورد ارتقا نمایشگر Galaxy S24 Ultra مدت‌هاست در رسانه‌های خبری مطرح می‌شود، اما نبود جزئیات باعث می‌شود تا فرضیه‌های زیادی در این خصوص مطرح شود. البته زمانی که صحبت از نسبت نمایشگر به بدنه به میان می‌آید، متأسفانه یکی از افشاگران خبرهای خوبی برای علاقمندان به این گوشی هوشمند ندارد. اگر به خاطر داشته باشید، ‌گلکسی S10 سامسونگ چهار سال پیش به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شد و نسبت  نمایشگر به بدنه در آن حدود ۸۸ درصد بود. این نسبت در سری‌های بعدی به حدود ۸۹ درصد رسید اما حالا قرار است دوباره به ۸۸ برسد!

طبق اعلام Ice Universe یکی از سرشناس‌ترین افشاگران دنیای تکنولوژی، حاشیه‌های اطراف نمایشگر گلکسی اس ۲۴ الترا متقارن نخواهد بود و حالا فردی دیگر مدعی شده است که نسبت نمایشگر به بدنه در این محصول، روی عدد ۸۸ تنظیم شده است که از زمان عرضه گلکسی اس ۱۰ به بازار، پایین‌ترین حد اعلام شده است. شایعه جدید حاکی از آن است که حاشیه‌های بالا و پایین ۳ میلی‌متر بوده و این در حالی است که حاشیه‌های سمت چپ و راست ۳.۴۲ میلی‌متر اعلام شده است که با گلکسی A54، یک محصول میان‌رده برابری می‌کند.

image

 

در حالی که Ice Universe اشاره‌ای به این پروسه ضعیف شدن مشخصات نمایشگر نسبت به نسل پیشین نکرده است، اما به نظر می‌رسد که این اتفاق به دلیل کاهش هزینه‌های روی داده است و این در حالی است که اپل قصد دارد تا حاشیه‌های اطراف نمایشگر آیفون ۱۵ پرو را کاهش دهد. البته این شایعات از اطلاعات موجود و موارد اعلام شده از سوی افراد نزدیک اعلام شده است و ممکن است تا سه ماهه اول سال آینده و موعد رونمایی از این محصولات، همه چیز تغییر پیدا کند.

با تمام این تفاسیر، مطمئنا شرکتی مانند سامسونگ در حال کار روی پروتوتایپ‌های مختلفی برای گلکسی اس ۲۴ الترا است و این طرح جدید، از حاشیه‌های اطراف نمایشگر بیشتری نسبت به گزینه‌های دیگر برخوردار است. از آن جا که طبق شایعات، اپل قصد دارد تا حاشیه‌های اطراف نمایشگر آیفون‌های ۲۰۲۳ را کاهش دهد، لذا بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ در این زمینه به عقب بازگردد.

اگر چنین تصمیمی از سوی سامسونگ اجرایی شود، احتمالا کاربران زیادی را از دست خواهد داد و آن‌ها به سمت آیفون ۱۵ پرو یا نسخه پرو مکس آن مهاجرت خواهند کرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

Gen

۱۴۰۲/۶/۱
سام داره خودکشی میکنه!فک کنم حال و حوصله فعالیت تو بازار موبایل رو دیگه نداره روش نمیشه جمع کنه خطش رو داره روندی که نوکیا و سونی اریکسون و الجی رفتن رو به آهستگی با کم گذاشتن در محصولاتش طی میکنه تا خود بخود تعطیل شه بره پی کارش!!

پیشنهاد سردبیر