خانهاخبار
قابلیت بلاک کردن کاربران از توییتر حذف خواهد شد!

قابلیت بلاک کردن کاربران از توییتر حذف خواهد شد!

«ایلان ماسک» به تازگی اعلام کرده که قصد حذف قابلیت بلاک کردن کاربران از شبکه اجتماعی توییتر یا همان X را دارد.
۲۹ مرداد ۱۴۰۲

مالک جنجالی توییتر یعنی «ایلان ماسک»، به تازگی اعلام کرده که قصد حذف قابلیت بلاک کردن کاربران از این شبکه اجتماعی را دارد.

image

 

وی در پاسخ به توییتی که از او تفاوت میان بلاک کردن و میوت کردن افراد در توییتر را پرسیده بود؛ گفت که قابلیت بلاک کردن اصلا با عقل جور در نمی‌آید و در آینده نزدیک، شاهد حذف آن از توییتر یا همان X خواهیم بود. در شبکه اجتماعی توییتر، میوت کردن کاربران باعث می‌شود تا دیگر محتوای آنها را مشاهده نکنید؛ اما بلاک کردن امری جدی‌تر است و کاربران بلاک شده دیگر امکان مشاهده محتوا، فالو کردن یا تعامل با شما را نخواهند داشت.

به گفته آقای «ماسک»، میوت کردن در آینده تنها راه برای نادیده گرفتن کاربران در توییتر خواهد بود. البته، وی می‌گوید که قابلیت بلاک کردن همچنان در بخش پیام‌های شخصی قابل دسترسی است. همانند اکثر تصمیمات این میلیاردر جنجالی برای توییتر، این امر نیز چندان جالب به نظر نرسیده و کار را برای اکانت‌های اسپم جهت ارسال تبلیغات به کاربران آسان‌تر می‌کند.

image

 

اکانت‌های میوت شده همچنان می‌توانند شما را فالو کرده و توییت‌هایتان را لایک کنند و به آنها پاسخ دهند. این پاسخ‌ها برای کاربر میوت کننده قابل رویت نیستند؛ اما سایر کاربران امکان مشاهده آنها را خواهند داشت. حذف گزینه بلاک، مزیت خاصی برای کاربران نداشته و تنها موجب افزایش مزاحمت‌ آنلاین در این پلتفرم می‌شود.

این تغییر هنوز نهایی نشده و ممکن است که «ایلان ماسک» پس از مشاهده بازخورد‌های منفی کاربران، تصمیم خود را عوض کند. وی پیش‌تر نیز محدودیت‌های سخت گیرانه‌تری را برای حداکثر توییت‌های قابل مشاهده در روز اعمال کرده بود؛ اما بازخورد‌های کاربران و رسانه‌ها، موجب افزایش تعداد توییت‌های قابل مشاهده در روز برای کاربران عادی شد.

درباره وضعیت توییتر پس از خرید این شبکه اجتماعی توسط «ایلان ماسک» چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، توییتر خواهد توانست تا کاربران خود حفظ کند یا خیر؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید