خانهاخبار
سامسونگ آپدیت امنیتی ماه آگوست ۲۰۲۳ را برای گلکسی A52s و گلکسی A04s منتشر کرد

سامسونگ آپدیت امنیتی ماه آگوست ۲۰۲۳ را برای گلکسی A52s و گلکسی A04s منتشر کرد

شرکت سامسونگ به تازگی آپدیت امنیتی جدید ماه آگوست ۲۰۲۳ را برای دو گوشی از سری گلکسی A منتشر کرده است.
۲۴ مرداد ۱۴۰۲

شرکت سامسونگ که در حال انتشار نسخه بتای رابط کاربری One UI 6.0 برای سری گلکسی اس ۲۳ است؛ از سایر محصولات خود نیز غافل نشده و به تازگی آپدیت امنیتی ماه آگوست ۲۰۲۳ را برای گوشی‌های گلکسی A52s و گلکسی A04s منتشر کرده است.

image

 

این آپدیت امنیتی تغییرات خاصی را به همراه ندارد؛ اما موجب افزایش امنیت گوشی شده و نصب آن به تمامی کاربران توصیه می‌شود. سامسونگ در حال حاضر این پچ امنیتی را در کشور‌های جمهوری دومینیکن، کلمبیا، مکزیک، پرو، اروگوئه، اکوادور، پاراگوئه، گواتمالا، ترینیداد و توباگو و پاناما برای گلکسی A04s منتشر کرده است. این آپدیت با شماره بیلد A047MUBS4CWG1 برای این گوشی مقرون به صرفه منتشر شده است.

در سوی دیگر، گوشی میان رده سال ۲۰۲۱ سامسونگ یا همان گلکسی A52s نیز این آپدیت را با شماره بیلد A528BXXS4EWGB در کشور‌های اتریش، سوئد، نروژ، دانمارک، فنلاند، ایسلند، سوئیس و مجارستان دریافت کرده است. به رسم همیشه، احتمالا در هفته‌های آتی شاهد انتشار این آپدیت‌ها برای کاربران سایر مناطق جهان نیز خواهیم بود.

image

سامسونگ گلکسی A52s

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم؛ این آپدیت‌ها تغییراتی اساسی را به همراه ندارند و شامل رابط کاربری جدید One UI 6.0 نیز نمی‌شوند. البته، لازم به ذکر بوده که آپدیت اندروید ۱۴ و One UI 6.0 قرار است برای این دو گوشی نیز منتشر شود. این آپدیت احتمالا در اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال ۲۰۲۴ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

سامسونگ پشتیبانی نرم افزاری بسیار خوبی از محصولات خود داشته و در کنار آپدیت‌های اصلی، پچ‌های امنیتی را نیز به صورت ماهانه برای کاربران خود منتشر می‌کند. این پچ‌ها، وظیفه رفع مشکلات امنیتی جدی گوشی در بین آپدیت‌های اصلی را بر عهده دارند؛ بنابراین بهتر است تا همواره جدیدترین نسخه آنها را روی گوشی خود نصب کنید.

اگر شما نیز از جمله کاربران این دو گوشی هستید؛ می‌توانید تا با مراجعه به منوی Settings گوشی و انتخاب بخش Software Update، وضعیت انتشار آن برای دستگاه خود را چک کنید.

image

سامسونگ گلکسی A04s

درباره پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ از محصولات میان رده و اقتصادی خود چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید