خانهاخبار
تبلت جدید HTC از نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی و تراشه مدیاتک بهره خواهد برد

تبلت جدید HTC از نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی و تراشه مدیاتک بهره خواهد برد

برند HTC در حال توسعه تبلت جدیدی است که A103 پلاس نام دارد و محصولی مقرون به صرفه به شمار می‌رود.
۲۹ خرداد ۱۴۰۲

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد HTC قصد دارد به زودی از جدیدترین محصول خود که یک تبلت است رونمایی کند. این تبلت احتمالا با نام تجاری A103 پلاس رونمایی خواهد شد و برای دانشجویان و کارمندانی که نیاز چندانی به قدرت پردازشی بالا ندارند، مناسب خواهد بود. با توجه به قرارگیری تبلت HTC در لیست گواهی GMS گوگل، ظاهرا این محصول هنوز در حال گذراندن مراحل توسعه است. 

image

خوشبختانه بخشی از مشخصات فنی تبلت HTC A103 پلاس در گواهی GMS ثبت شده است که خبر از محصولی مقرون به صرفه می‌دهند. البته در حال حاضر برچسب قیمتی این تبلت مشخص نشده است ولی انتظار می‌رود تبلت HTC A103 پلاس برای کاربرانی عرضه شود که به یک محصول قدرتمند با برچسب قیمتی معقول نیاز دارند. 

طبق لیست این گواهی، تبلت HTC A103 پلاس تنها از شبکه 4G پشتیبانی خواهد کرد و به نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس مجهز خواهد بود. قلب تپنده دستگاه تراشه مدیاتک MTK8768A است که از چهار هسته کورتکس A53 با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتزی و چهار هسته کورتکس A53 با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتزی بهره می‌برد. تسک‌های گرافیکی نیز برعهده پردازنده گرافیکی IMG8320 خواهد بود که به فرکانس ۶۵۰ مگاهرتزی دست پیدا می‌کند. 

image

تبلت HTC A103

سیستم دوربین تبلت HTC A103 پلاس شامل دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی خواهد شد. به علاوه، دوربین سلفی این تبلت از ویژگی تشخیص چهره نیز برخوردار خواهد بود. تبلت HTC به احتمال زیاد در کانفیگ حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. البته حافظه این تبلت از طریق درگاه microSD تا ۲۵۶ گیگابایت قابل افزایش خواهد بود. انرژی موردنیاز این مجموعه توسط باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که تبلت HTC A103 پلاس از اندروید ۱۳، بلوتوث نسخه ۵٫۳، وای‌فای دوباند و درگاه USB-C پشتیبانی خواهد کرد انتظار می‌رود HTC به زودی جزئیات عرضه و برچسب قیمتی تبلت جدید خود را اعلام کند 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید