خانهاخبار
گوشی IQOO Z7s با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و شارژ ۴۴ واتی رونمایی شد

گوشی IQOO Z7s با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و شارژ ۴۴ واتی رونمایی شد

محصول مقرون به صرفه ویوو با قیمت پایه ۲۳۰ دلاری روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۲/۳/۱

گوشی ویوو IQOO Z7s به عنوان جدیدترین عضو خانواده Z7 امروز برای بازار هند معرفی شد. این گوشی نسخه نسل جدید IQOO Z7 5G که در ماه مارس سال جاری میلادی عرضه شد به شمار می‌رود. در این راستا، تفاوت اصلی بین Z7s و Z7 مربوط به تراشه به کار رفته در آن‌هاست چرا که گوشی جدید ویوو از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ بهره می‌برد در حالی که Z7 به تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ مجهز است. 

image

طبق اعلام رسمی، IQOO Z7s از نمایشگر امولد ۶٫۳۸ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی برخوردار است که در خود سنسور اثرانگشت را جای داده است و از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. پنل پشتی این دستگاه میزبان دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود که در ناچ قطره‌ای نمایشگر قرار گرفته است. 

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، IQOO Z7s از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ بهره می‌برد که با دو نسخه حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و یک مدل حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراه خواهد شد. به لطف درگاه کارت حافظه microSD، حافظه داخلی این گوشی به راحتی قابل افزایش خواهد بود. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۴۴ واتی بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی IQOO Z7s می‌توان اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری FunTouchOS 13، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و گواهی IP54 را نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که IQOO Z7s در کانفیگ رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۱۸۹۹۹ روپیه (۲۳۰ دلار) روانه بازار خواهد شد. از آن سو، نسخه رم ۸ گیگابایتی با حافظه مشابه نیز برچسب قیمتی ۱۹۹۹۹ روپیه (۲۴۲ دلار) را به همراه خواهد داشت. این گوشی در دو رنگ مشکی و آبی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)