خانهاخبار
تاریخ رونمایی از شیائومی ۱۳ الترا فاش شد

تاریخ رونمایی از شیائومی ۱۳ الترا فاش شد

گوشی پرمیوم شیائومی احتمالا ۲۹ فروردین معرفی خواهد شد
۲۰ فروردین ۱۴۰۲

شیائومی اخیرا با انتشار یک اعلامیه رسمی تایید کرد که نسل جدید گوشی پرچمدار بالارده این برند موسوم به شیائومی ۱۳ الترا در طی ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد. این گوشی هوشمند نسخه پرمیوم و مدل چهارم سری شیائومی۱۳ محسوب می‌شود. تا به امروز سه نسخه مختلف از این سری پرچمدار شامل شیائومی ۱۳ پرو،‌ شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ لایت روانه بازار شده است. غول فناوری چینی هنوز زمان رونمایی از شیائومی ۱۳ الترا را اعلام نکرده است ولی حالا به تازگی یک فروشگاه آنلاین در چین زمان احتمالی معرفی این پرچمدار را فاش ساخته است. 

image

در اپلیکیشن رسمی این فروشگاه بخشی ایجاد شده است که اذعان دارد رویداد معرفی از محصولات جدید شیائومی در تاریخ ۱۸ آوریل مصادف با ۲۹ فروردین برگزار خواهد شد. در این بخش اشاره‌ای به شیائومی ۱۳ الترا نشده است ول با توجه به اعلامیه رسمی این برند انتظار می‌رود نسخه الترا سری شیائومی ۱۳ در تاریخ ذکر شده رونمایی شود. به علاوه، برخی از شایعات قبلی نیز ادعا کرده بودند که شیائومی ۱۳ الترا در تاریخ ۱۸ آوریل معرفی خواهد شد. به هر روی، شیائومی به احتمال زیاد و در طی روزهای آتی تاریخ رسمی رونمایی از گوشی هوشمند خود را اعلام خواهد کرد. 

image

شایان ذکر است که به مانند دیگر مدل‌های سری شیائومی ۱۳، شیائومی ۱۳ الترا با همکاری برند برجسته دوربین لایکا توسعه داده خواهد شد و به قابلیت‌های تصویربرداری این برند مجهز خواهد بود. همچنین به طور رسمی تایید شده است که این گوشی هوشمند برخلاف نسل قبلی روانه بازارهای جهانی خواهد شد. 

image

تصویر واقعی شیائومی ۱۳ الترا

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات قبلی، شیائومی ۱۳ الترا به اولین گوشی برند شیائومی بدل خواهد شد که با درگاه USB 3.x همراه می‌شود. این گوشی قدرتمند به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود که با حافظه رم LPDDR5x تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.1 تا یک ترابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. گواهی 3C نیز تایید کرد شیائومی ۱۳ الترا از شارژ ۹۰ واتی باسیم پشتیبانی خواهد کرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید