خانهاخبار
جشنواره ملی بلوتوث‌های دینی و قرآنی ادامه دارد

جشنواره ملی بلوتوث‌های دینی و قرآنی ادامه دارد

گروه خبری GSM‏: 6700 بلوتوث از سوی دبیرخانه جشنواره بلوتوث‌های دینی و قرآنی دریافت شد...
۱۰ مرداد ۱۳۸۹

گروه خبری GSM: نخستین جشنواره ملی بلوتوث‌های دینی و قرآنی با هدف تجمیع‌، تولید و انتشار محتوای بلوتوثی سالم در جامعه برگزار می‌شود.

این جشنواره در سه بخش مسابقه، پژوهش و نشست های خبری از سوی خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) با همکاری نهادهای دینی و فرهنگی کشور برگزار می‌شود.

این جشنواره از سوی خبرگزاری ایكنا با همكاری مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مركز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی كشور، سازمان زیباسازی شهر تهران، شبكه قرآن و معارف سیما، رادیو قرآن و مدرسه قرآن و عترت(ع) برگزار می‌شود.  

از آنجا كه هدف اصلی جشنواره تولید محتوای سالم جایگزین برای انتشار در فضای رسانه‌ای و سرگرمی جامعه است؛ در بخش مسابقه، همه کاربران تلفن همراه که بر روی گوشی موبایل خود فایل بلوتوثی (اعم از عکس،تم،فیلم و یا صوت) دینی و مذهبی داشته باشند می‌توانند در بخش گردآوری شرکت کنند و یا با تدوین و نیز تولید بلوتوث‌های جذاب دینی و قرآنی در مسابقه شرکت کنند. عزم اصلی این مسابقه به کارگیری خلاقیت مردوپم در تولید و جمع آوری بلوتوث‌های مذهبی است.

دبیرخانه نخستین جشنواره بلوتوث‌های دینی و قرآنی تاكنون 6700 بلوتوث را برای شركت در جشنواره دریافت كرده است.

 

                           

image

 

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایكنا)، دبیرخانه جشنواره بلوتوث‌های قرآنی در مدت نزدیك به یك ماه از اعلام فراخوان این جشنواره تاكنون نزدیك به 7 هزار بلوتوث دینی و قرآنی در زمینه‌های گوناگون جمع‌آوری كرده است.

ستاد برگزاری این جشنواره در حاشیه بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن كریم سازمان اوقاف و امور خیریه كه از 18 تا 23 تیرماه سال جاری در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، نیز آثار علاقه‌مندان به شركت در جشنواره را به صورت حضوری دریافت می‌كند.

سایر علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره، ارسال پستی فایل و فرم ثبت نام به دبیرخانه و یا مراجعه حضوری و پركردن فرم ثبت نام در محل دبیر‌خانه به نشانی: تهران، خیابان انقلاب، خیابان وصال،خیابان بزرگمهر، پلاك 85 سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان كشور در جشنواره شركت كنند.

 


جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید