خانهاخبار
زمان رونمایی آنر X40 GT مشخص شد

زمان رونمایی آنر X40 GT مشخص شد

گوشی جدید آنر از تراشه اسنپدراگون 888 بهره خواهد برد.
۱۸ مهر ۱۴۰۱

تبلیغات

home_header

ماه سپتامبر بود که آنر از گوشی جدید سری X خود موسوم به آنر X40 رونمایی کرد. حالا با گذشت تنها یک ماه، این برند چینی قصد دارد مدل جدیدی از سری X را معرفی کند که X40 GT نام دارد. به علاوه، به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند به طور خاص برای کاربری گیمینگ توسعه داده شده است چرا که شکل ظاهری آن بسیار به گوشی‌های گیمینگ شبیه است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، زمان رونمایی آنر X40 GT مشخص شده است.

image

طبق این گزارش، آنر X40 GT در تاریخ 13 اکتبر مصادف با 21 مهر رونمایی خواهد شد. رویداد معرفی این گوشی هوشمند در چین و در ساعت 7:30 به وقت محلی برگزار خواهد شد. همچنین برخی از مشخصات فنی و رویداد آنر X40 GT نیز به طور رسمی اعلام شده است که خبر از تراشه کوالکام آن می‌دهد. در این راستا، این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 888 بهره خواهد برد که طبق آمار و ارقام قادر است در بازی‌های مختلف فریم ریتی بین 57 فریم بر ثانیه تا 116 فریم بر ثانیه را ثبت کند.

image

براساس تصویر رندری و واقعی که از آنر X40 GT منتشر شده است، طراحی این گوشی مشابه آنر X40 خواهد بود. در واقع، آنر X40 GT از ماژول دوربین دایره‌ای شکل بهره خواهد برد که البته رنگ آن تغییر یافته است و از پنل پشتی مشکی رنگ با نواری از رنگ سبز برخوردار است. پنل جلویی گوشی جدید آنر نیز میزبان نمایشگر حفره‌دار خواهد بود که براساس آنچه Digital Chat Station اعلام کرده است از پنل LCD بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات فنی احتمالی این گوشی می‌توان به شارژ 66 واتی و نمایشگر 120 هرتزی اشاره کرد.