خانهاخبار
رندرهای Mac Studio قبل از رویداد اپل فاش شدند

رندرهای Mac Studio قبل از رویداد اپل فاش شدند

یک روز قبل از رویداد Peek Performance اپل تصاویر و اطلاعاتی از یک دستگاه دسکتاپ اپل به بیرون درز کرده است.
۱۷ اسفند ۱۴۰۰

رندرهای Mac Studio دستگاهی که ادعا می‌شود چیزی بین مک پرو و مک مینی است، تنها یک روز قبل از رویداد Peek Performance‌ که قبلا گفته شده بود حداقل یک کامپیوتر مک در آن معرفی می‌شود، فاش شدند.

این رندرها توسط یک کابر یوتیوب به نام Luke Miani به اشتراک گذاشته شده است و طراحی شبیه مک مینی دارد اما‌ در مقایسه با مک مینی ۳٫۵ سانتی‌متری تقریبا ۱۰ سانت ارتفاع دارد.

Mac Studio طبق رندرها یک چراغ LED در جلو دارد و در زیر آن شیارهایی برای انتقال حرارت به بیرون تعبیه شده است. متاسفانه این رندرها نمایی از پشت دستگاه را نشان نمی‌دهند تا بتوان در مورد پورت‌های این دستگاه اطلاعاتی را بدست آورد؛ گرچه این کاربر یوتیوب اظهار کرده که این دستگاه از مک مینی فعلی پورت‌های بیشتری خواهد داشت. در مورد تراشه استفاده شده در این دستگاه نیز اطلاعاتی منتشر نشده اما این شخص می‌گوید اپل قطعا در رویداد ۱۷ اسفند این دستگاه را معرفی خواهد کرد.

هفته گذشته 9to5Mac از وجود Mac Studio خبر داده بود و آن را ترکیبی بین بالاترین مدل مک یعنی مک پرو و مک مینی توصیف کرده بود. این نشریه معتقد است که Mac Studio نسخه کوچکتر مک پرو است که قبلا توسط Mark Gurman از بلومبرگ گزارش شده بود. طبق اطلاعات افشا شده دو‌مدل مختلف Mac Studio در حال توسعه است، یکی با تراشه M1 Pro و دیگری با مدل دیگری از پردازنده اختصاصی اپل که حتی از M1 Pro هم قدرتمندتر است.

اپل در رویداد سه‌شنبه حداقل یک مک جدید را معرفی خواهد کرد. شایعات حاکی از آن است که یک مک مینی جدید رده بالا و مک بوک پرو ۱۳ اینچی با سخت افزار بهبود یافته، محتمل‌ترین گزینه‌ها هستند. باید صبر کرد و دید در رویداد امشب کدام‌ یک از محصولات مورد انتظار رونمایی می‌شوند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید