خانهاخبار
ایرانسل و شهرداری بندرعباس در زمینۀ توسعۀ زیرساخت‌های شهر هوشمند همکاری می‌کنند

ایرانسل و شهرداری بندرعباس در زمینۀ توسعۀ زیرساخت‌های شهر هوشمند همکاری می‌کنند

در دیدار مدیرعامل ایرانسل با شهردار بندرعباس، دو طرف بر گسترش همکاری‌ها در زمینۀ توسعۀ زیرساخت‌های شهر هوشمند در این شهر، تأکید کردند.
۴ اسفند ۱۴۰۰

image

 

دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، در جریان سفر به استان هرمزگان، امروز سه‌شنبه ۳ اسفند، با مهندس مهدی نوبانی شهردار و نیز آقایان یعقوب دبیری‌نژاد، عیسی عباسی، حجت‌الاسلام عبدالرضا حیدری سراجی و خانم فریده عامری از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، دیدار کرد.

در این دیدار، مدیرعامل ایرانسل با اشاره به تجربه‌های عملی و توانمندی‌های اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در توسعۀ زیرساخت‌های شهر هوشمند در نقاط مختلف ایران، بندرعباس را یکی از شهرهای دارای ظرفیت قابل توجه برای توسعۀ این زیرساخت‌ها برشمرد و از آمادگی ایرانسل برای مشارکت در اجرای آن خبر داد.

شهردار بندرعباس نیز با استقبال از موارد مطرح شده، از آمادگی شهرداری برای همکاری حداکثری با ایرانسل برای اجرای زیرساخت‌های شهر هوشمند در بندرعباس خبر داد و خواستار گسترش تعاملات فی‌مابین شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید