خانهاخبار
توانایی‌های گلکسی Z Flip 5G بسیار بیشتر از ارائه 5G است

توانایی‌های گلکسی Z Flip 5G بسیار بیشتر از ارائه 5G است

در این نوشتار به آخرین شایعاتی که از گلکسی Z Flip 5G به گوش رسیده نگاهی داریم؛ از توانایی پردازشی تا زمان عرضه.
۳۰ خرداد ۱۳۹۹
image

آخرین مدل‌های اسمارت‌فون‌های سامسونگ قرار است به‌صورت آنلاین در تاریخ 5 ماه آگوست ( چهارشنبه 15 مرداد ) رونمایی شوند. در ماه‌های گذشته افرادی که نسبت به افشای اطلاعات از دیوایس‌های متفاوت فعال بودند نسبت به Galaxy Z Flip کم‌لطفی کردند و اطلاعات زیادی را منتشر نکردند که احتمالاً برای آن‌ها جذابیتی نداشته است.

مشخصاً همه بر این باور هستند که هندست جدید هم ازنظر مشخصات داخلی هم ازنظر ظاهر با Z Flip شباهت بسیاری خواهد داشت. شایعه شده بود که گلکسی Z Flip 5G جدیدترین استاندارد طلایی ارتباطات را همراه با ویژگی‌های نسخه قبلی خود و طراحی تاشو را وارد میدان رقابت خواهد کرد.

بر اساس جدیدترین نتیجه بنچ‌مارک عرضه‌شده Galaxy Z Flip 5G در یکی از موضوعات کلیدی در کنار Galaxy S20 و نوت 20 قرار خواهد گرفت. شاید شما هم حدس زده باشید، توان پردازشی، جایی که Z Flip به‌منظور کاهش قیمت 4G LTE  را با اسنپ‌دراگون 855+ SoC به کار گرفت.

Galaxy Z Flip 5G قرار است به آخرین چیپست Snapdragon 865 با نام KONA مجهز شود. افزایش چشمگیر سرعت عملکرد دیوایس در مقایسه با مادربرد msmnile در Z Flip 4G و همچنین S10 و سری نوت 10 را شاهد خواهیم بود. البته به نظر نمی‌رسد سامسونگ درصدد ارتقا حافظه باشد.

image

نسخه SM-F707B در Geekbench همراه با 8 گیگابایت رم ظاهرشده است که می‌تواند نویدبخش هندستی تاشو با قابلیت پشتیبانی از 5G و احتمالاً مقرون‌به‌صرفه تر در برابر Galaxy Fold  و Galaxy Fold 2 باشد.

ازآنجاکه اخیراً شایعاتی مبنی بر تأمین سیستم خنک‌کننده و تولید محدود دیوایس تا سال 2021 ضمن معرفی آن در آگوست یا سپتامبر به گوش می‌رسد احتمالاً برچسب قیمتی این گوشی تاشو به بیش از  1380 دلار برسد.

 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید