خانهاخبار
ایرانسل هشت و نیم میلیارد ریال کمک نقدی برای مقابله با کرونا پرداخت کرد

ایرانسل هشت و نیم میلیارد ریال کمک نقدی برای مقابله با کرونا پرداخت کرد

ایرانسل در قالب پویش‌های مردمی رسمی، به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری و درمان کرونا در استان‌های مختلف کمک کرد.
۱ فروردین ۱۳۹۹

image

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در پی شیوع ویروس کرونا در ایران و با توجه به مسؤولیت اجتماعی ایرانسل، این اپراتور علاوه بر اتخاذ تدابیر ویژه ارتباطی، هشت و نیم میلیارد ریال نیز به مراکز درمانی و نهادهای مقابله با این بیماری در استان‌های مختلف اختصاص داد.

این مبالغ در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد و تهران و در قالب پویش‌های مردمی که به دعوت دانشگاه‌های علوم پزشکی، استانداری‌ و شهرداری‌ها برای حمایت از کادر درمانی کشور و مجموعه‌های درگیر در امر پیشگیری تشکیل شده است، هزینه می‌شود.

پیش از این نیز ایرانسل اقداماتی مانند در نظر گرفتن تمهیداتی برای انجام دورکاری حداکثری کارکنان، ارائه محتوای رایگان لنز و شبکه شیران، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت، ارائه ۱۰۰ گیگابایت اینترنت ثابت هدیه به مشترکان و ارائه تمهیدات و تخفیف‌هایی برای آموزش از راه دور دانشجویان و دانش‌آموزان را انجام داده است.

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، مصمم است در جریان همراهی مردم در مقابله با شیوع ویروس کرونا، شرایط بهره‌مندی بیشتر و بهتر از خدمات دیجیتال را تسهیل کند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید