خانهاخبار
محبوبیت آیفون (iphone) در بین جوانان

محبوبیت آیفون (iphone) در بین جوانان

به گزارش گروه خبری GSM، طبق مطالعه ای که بین جوانان آمریکایی صورت گرفته، تقریباً اکثر جوانان در مورد گوشی جدید Apple iphone آگاهی و شناخت دارند و بیشتر آنها ........
۱۳۸۶/۲/۷
به گزارش گروه خبری GSM، طبق مطالعه ای که بین جوانان آمریکایی صورت گرفته، تقریباً اکثر جوانان در مورد گوشی جدید Apple iphone آگاهی و شناخت دارند و بیشتر آنها قصد خرید این گوشی گران قیمت را دارند. از بین دانش آموزانی که مورد تحقیق قرار گرفتند، 84 درصد نسبت به گوشی آیفون آگاهی داشته و حدود 25 درصد قصد خرید این گوشی را به قیمت 500 دلار دارند. البته انتظار می رفت به دلیل قیمت بالایی که برای آیفون در نظر گرفته شده، این گوشی خیلی مورد توجه (به خصوص) جوانان قرار نگیرد. اما طبق این گزارش و طبق پیش بینی هایی که انجام شده، فروش آیفون در سال 2007 به تعداد 660 هزار گوشی و در سال 2008 به میزان 4 میلیون گوشی تخمین زده شده است. بنابراین اگر حتی 20 درصد از جوانانی که اظهار داشتند قصد خرید آیفون را دارند، واقعاً این گوشی را خریداری کنند، این آمار همچنان قابل قبول خواهد بود.
نکته قابل توجه این است که از نظر پخش کننده های صوت و تصویر قابل حمل نیز Apple بر بازار تسلط دارد. بطوریکه طبق بررسی انجام شده 78 درصد از بچه های دبیرستانی یک media player به همراه دارند که 82 درصد این playerها از نوع ipod هستند. نتایج بررسی فوق در جدول زیر آمده است:
 
                  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)