خانهاخبار
MWC 2019: گلکسی A50 و گلکسی A30 معرفی شدند

MWC 2019: گلکسی A50 و گلکسی A30 معرفی شدند

سامسونگ امروز در رویداد کنگره جهانی موبایل از دو میان‌رده جدید با نام‌های گلکسی A50 و گلکسی A30 رونمایی کرد؛ دو دستگاه که شباهت‌های بسیار و تفاوت‌های اندکی دارند.
۶ اسفند ۱۳۹۷

سامسونگ امروز دو تلفن هوشمند میان‌رده از سری گلکسی A معرفی کرد. این دو دستگاه گلکسی A50 و A30 هستند که هر دو نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع سوپر آمولد Infinity-U با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ دارند. ابعاد این دو محصول جدید ۱۵۸.۵ در ۴۷.۷ در ۷.۷ میلی متر است و هر دو ۴ هزار میلی آمپر باتری دارند.

تفاوت این دو موبایل در دوربین آن‌هاست؛ جایی که A50 به عنوان دوربین سلفی از سنسور ۲۵ مگاپیکسلی و به عنوان دوربین پشتی از سه سنسور ۲۵، ۵ و ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در حالی که A30 به عنوان دوربین سلفی سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی و به عنوان دوربین عقب دو سنسور ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی دارد.

علاوه بر این، در بخش حافظه نیز A50 با ۴ و ۶ گیگ رم به همراه ۶۴ و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی به بازار می‌آید. در حالی که A30 با ۳ و ۴ گیگ رم به همراه ۳۲ و ۶۴ گیگ حافظه داخلی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

image

گلکسی A50 در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و مرجانی عرضه می‌شود و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای دارد. در حالی که مدل A30 به رنگ‌های مشکی، سفید و آبی تولید شده و حسگر اثر انگشت آن به صورت فیزیکی روی پشت بدنه قرار گرفته است.

سری A گلکسی در رده پرچمداران سامسونگ به حساب نمی‌آید، اما ویژگی‌ها و دسترسی‌های مشابه‌ای نسبت به اکوسیستم این شرکت دارد. بنابراین در این دستگاه‌ها هم می‌توانید از سرویس Health و Pay به همراه بیکسبی و سایر قابلیت‌های سامسونگ استفاده کنید.

دی‌جی کو، مدیر بخش کسب و کار موبایل سامسونگ، در سخنانی گفت:

مردم دارند شکل ارتباطی خود را تغییر می‌دهند، و تلفن‌های هوشمند باید با این جریان همراه شوند. محصولات جدید سری گلکسی A بهینه‌سازی‌هایی در این قابلیت‌های اساسی اعمال کرده تا با امکانات متنوعی از این تعاملات زنده پشتیبانی کند و به نیازهای دائما در حال تغییر کاربران پاسخ دهد.

هنوز اطلاعاتی در خصوص تاریخ عرضه یا قیمت این محصولات اعلام نشده است.

image

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (6 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

محمد

۱۳۹۸/۳/۳
لطفا بررسی تخصصی گوشی های جدید سامسونگ سری A رو بذارید حتما

علی

۱۳۹۸/۲/۴
قیمت ۴۲۰۰a50

Morteza

۱۳۹۷/۱۲/۲۴
کی تو ایران میاد؟ میاد اصن؟

saeed

۱۳۹۷/۱۲/۶
تفاوت هاشون رو گفتین غیر حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر که در a50 هست همچنین چیپست اگزینوس 9610 در مقابل 7885

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۶
a50 چیزی از پرچمدار ها کم نداره فیلمبرداری 4k صفحه نمایش عالی فست شارژ تایپ سی دوربین 3 گانه و دوربین سلفی قدرتمند چیپست جدید و قوی ضد آب و گواهینامه ip68
و صد البته اثر انگشت زیر صفحه فوق العاده است سامسونگ کولاک کرد

پیشنهاد سردبیر