خانهاخبار
قسمت بعدی فیلم بامبلبی در حال توسعه است

قسمت بعدی فیلم بامبلبی در حال توسعه است

فیلم بامبلبی به فروش مناسبی در باکس آفیس دست پیدا کرده است. گزارشی جدید به آغاز مراحل تولید قسمت جدید آن اشاره می‌کند.
۲ بهمن ۱۳۹۷

در حالی که فیلم Bumblebee عملکرد متوسطی در بازار خانگی داشته است، توانسته فروش بالایی را در باکس آفیس جهانی تجربه کند و تبدیل به یکی از فیلم‌های پرفروش از مجموعه ترانسفورمرز شود. حال گزارشی جدید خبر از ساخت قسمت جدید فیلم بامبلبی توسط پارامونت پیکچرز می‌دهد.

بر اساس این گزارش جدید که توسط Deadline منتشر شده است، پارامونت هم‌ اکنون مراحل تولید این فیلم را آغاز کرده است. در حقیقت این فیلم مراحل اولیه توسعه خود را طی می‌کند. به نظر می‌رسد در این فیلم شاهد حضور بامبلبی و اپتیموس پرایم خواهیم بود. اپتیموس پرایم در این مجموعه فیلم یک رهبر محسوب می‌شود که طرفداران علاقه زیادی به آن دارند. در این گزارش به این موضوع اشاره شده که انیمیشن ترانسفورمز به همراه سریال آن نیز در راه است.

image

در فیلم Bumblebee هیلی استاینفلد و جان سینا به ایفای نقش پرداخته‌اند و کارگردانی آن نیز بر عهده تراویس نایت بوده است. در حال حاضر اطلاعاتی مبنی بر حضور این افراد در قسمت دوم فیلم بامبلبی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. فیلم بامبلبی تا به امروز موفق به فروش 412.3 میلیون دلار در بازارهای جهانی شده است. در حالی که این فیلم تا کنون به فروش بسیار مناسبی در بازار جهانی دست پیدا کرده، هنوز در کشور ژاپن اکران نشده است. این فیلم در تاریخ 22 مارس در این کشور روی پرده سینما قرار می‌گیرد که این موضوع به معنای افزایش فروش این فیلم در بازارهای جهانی است.

در حالی که این فیلم هنوز نتوانسته به فروش جهانی 605 میلیون دلاری فیلم Transformers: The Last Kinght دست پیدا کند، Bab Bakish به عنوان مدیر عامل Viacom که کمپانی مادر پارامونت محسوب می‌شود، از سود مناسب این فیلم سخن گفته است. در فیلم Bumblebee بازیگرانی مانند هیلی استاینفلد، جان سینا، دیلن اوبرایان، پاملا ادلون، پیتر کالن، جاستین ثرو و Gracie Dzienny به ایفای نقش و صداپیشگی پرداخته‌اند و Travis Knight آن را کارگردانی کرده است.


جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید