خانهاخبار
پزشکان به گوش باشند .

پزشکان به گوش باشند .

اگر یک دیگر که عکس های رادیوگرافی خود را نزد دکتر بردید ، تعجب نکنید اگر در حین صحبت پزشک شما با گوشی خود کار می کرد ، مطمئن باشید آقای دکتر حواسش به شما بوده و اصلاً در حال SMS بازی نمی باشد .
۱۳۸۵/۶/۱
اگر یک دیگر که عکس های رادیوگرافی خود را نزد دکتر بردید ، تعجب نکنید اگر در حین صحبت پزشک شما با گوشی خود کار می کرد ، مطمئن باشید آقای دکتر حواسش به شما بوده و اصلاً در حال SMS بازی نمی باشد . بلکه تکنولوژی جدید گوشی سیستم جدیدی را برروی گوشی های موبایل فعال می سازد که به دکترها قدرت مشاهده ی عکس های رادیوگرافی را در صفحه ی اسمارت فون و یا PDA آن ها می دهد .
ICIS Pocket PACS یک کارآیی پیشرفته است که عکس های رادیولوژی را پس از برقراری ارتباط به گوشی شما ارسال می نماید . این سیستم قابلیت نمایش تمامی عکس های اشعه ی X برای سینه ، استخوان ، سی تی اسکن و ام.آر.ای را دارا می باشد.
                                        
شما قابلیت مشاهده ی زوایای مختلف ، بزرگ نمایی و غیره را دارید که به شما اجازه ی تنظیمات مختلفی را می دهد و رزولوشن عکس ها و تصاویر براساس اندازه ی صفحه و رزولوشن قابل پشتیبانی توسط گوشی تنظیم می گردد . این سیستم قابل استفاده در یک موبایل ICIS که توسط یک شرکت الکترونیکی پزشکی تولید می گردد نیز می باشد و احتمالاً در اکتبر 2006 به بازار می آید .

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)