خانهاخبار
گوشی ها، بنیادهای کاریابی

گوشی ها، بنیادهای کاریابی

به گزارش گروه خبری GSM، آمار اخیر در کشورهای پیشرفته نشان می دهد که حدود 28 درصد کارمندان و 33 درصد مدیران کارهای خود را از طریق شبکه بدست آورده ........
۵ اسفند ۱۳۸۵
به گزارش گروه خبری GSM، آمار اخیر در کشورهای پیشرفته نشان می دهد که حدود 28 درصد کارمندان و 33 درصد مدیران کارهای خود را از طریق شبکه بدست آورده و یا کارمند استخدام نموده اند. در حقیقت سه چهارم مدیران، کارکنان خود را از بین افراد د متقاضی در شبکه ها پیدا کرده است و این روزها ایمیل و اینترنت یکی از بهترین راه هادر این زمینه می باشد. البته این راه مطمئناً موثرترین راه نیست و هرگز جایگزین مصاحبه های حضوری نمی شود. این روزها دیگر اینترنت و شبکه پا را فراتر از کامپیوترها گذاشته و بر روی موبایل ها جای گرفته است و این مطلب باعث گردید که علاوه بر SMSها و MMSها، ایمیل های کاریابی نیز مرتباً بین کارفرما و کارکنان رد و بدل شود و این در حالی است که 41 درصد کارکنان بیش از شش سال با یک کارفرما کار می کنند و 54 درصد نیز همواره در جستجوی بدست آوردن فرصت های شغلی مناسب ترند. این موضوع حجم ایمیل ها و SMS های کاریابی را بر روی گوشی ها هر روز بالاتر می برد.
 
                                      


جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید