خانهاخبار
هفته آینده منتظر گوشی HTC U Play باشید

هفته آینده منتظر گوشی HTC U Play باشید

پنج روز تا کنفرانس HTC باقی مانده است و احتمالا در این رویداد شاهد دو عضو از خانواده جدید HTC U و نسخه به‌روزشده One X9 خواهیم بود.
۱۳۹۵/۱۰/۱۸

شرکت HTC پیش از این دعوت‌نامه‌ای برای شرکت در کنفرانس ۲۳ دی ماه خود فرستاده بود. این رویداد قرار است چند روز بعد از اتمام نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس برگزار شود. این شرکت هنوز هیچ اطلاعاتی درباره محتوای این رویداد و محصولاتی که قرار است رونمایی شوند اعلام نکرده است. طبق شایعات، انتظار معرفی ۲ یا ۳ گوشی هوشمند جدید را در این کنفرانس داریم.

طبق آخرین شایعات سه محصولی که HTC قصد معرفی آن‌ها را دارد با اسم رمز HTC Alpine ،HTC Ocean Note و HTC X10 در حال توسعه هستند.

بیشترین چشم‌انتظاری در بین این سه گوشی به HTC Ocean Note مربوط است که احتمالا پرچمدار و برگ برنده این شرکت تایوانی برای بازگشت به بازار موبایل خواهد بود. این محصول احتمالا با نام HTC U Ultra در بازار عرضه می‌شود. دو گوشی دیگر، یعنی HTC Alpine و HTC X10 (یا HTC One X10)، احتمالا میان‌رده‌هایی خواهند بود که در سه ماه اول ۲۰۱۷ آن‌ها را در بازار خواهیم دید.

image

در مورد پرچمدار این رویداد، یعنی HTC U Ultra یا HTC Ocean Note، در گذشته به شکل مفصل به شایعات پرداختیم. احتمالا این گوشی یک غول ۶ اینچی قدرتمند خواهد بود. حالا اطلاعاتی درباره یکی دیگر از گوشی‌ها نیز منتشر شده است که می‌تواند پیش از معرفی ما را با آن آشنا کند.

گوشی HTC Alpine، که احتمالا با نام HTC U Play به بازار عرضه خواهد شد، برادر کوچک‌تر HTC U Ultra با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی است. این محصول از طراحی‌ای مشابه برادر بزرگتر خود بهره خواهد برد که یعنی یک گوشی دیگر بدون جک ۳.۵ میلی‌متری صدا. دیگر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه مانند صفحه نمایش و پردازنده نیز نسخه‌هایی ضعیف‌تر نسبت به HTC Ocean Note خواهند بود.

عضو سوم این کنفرانس، که جزو خانواده قدیمی One محسوب می‌شود، HTC One X10 است که نسخه به‌روزشده One X9 به حساب می‌آید. انتظار داریم این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Full HD و پردازنده‌ای هشت هسته‌ای از محصولات مدیاتک باشد.

تنها ۵ روز دیگر تا رسمی شدن تمام اخبار در مورد این گوشی‌ها باقی مانده است. شما چه انتظاری از این محصولات دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

amir

۱۳۹۵/۱۰/۲۴
Htc اندروید رو روانه بازار کرد ...
حرف نداره...

رضا

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
دقیقا

سینا

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
لامبورگینی خخخخخخخخ. اچ تی سی نهایتا در حد همین ایران خودرو و سایپاست.خوبه همین شماها واسه فروش کم هنگی همیشه بهانه تبلیغ رو میارین در صورتی که تبلیغ هم بکنه کسی نمیخره

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
@USA
عزیزم از نوع حرف زدن واستفاده از کلمه هنگ مشخصه تمام حرف هات از روی تعصبه و از واقعیت دوره.اسم ایدیت که USA هست میدونی اچ تی سی اصلا تو امریکا خرید و فروش نمیشه مثل هواوی؟؟؟؟نکته بعد در مورد تبلیغات شاید تاثیر داشته باشه ولی نه اونطور ی که تو ذهنت داری.مثلا ایسوس که تبلیغات آنچنانی نداره سال 2016 دو برابر ایسوس فروش داشت.سامسونگ که کلا بحثش جداست و فروش فقط یک گوشیش مثل اس 7 در ماه اول به اندازه فروش تمام گوشی های اچ تی سی در کل سال بود.اصلا مقایسه این دو شرکت یک اشتباه بزرگه مثل این میمونه ایران خودرو یا سایپا رو با تویوتا یا بنز مقایسه کنی.انقدر هم از کلمه هنگ استفاده نکن من چند ساله از محصولات سامسونگ استفاده میکنم و هنگی ندیدم. اینقدر که تو میگی هنگ من شک میکنم شاید محصولات اچ تی سی که شما استفاده میکنی هنگی باشه.

Ebif_GSM

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
عالیه عالی و بی نظیر .