خانهاخبار
تصاویر جدید از Mi 5s و Mi 5s Plus شیائومی

تصاویر جدید از Mi 5s و Mi 5s Plus شیائومی

انتظار داریم فردا شیائومی از دو گوشی جدید به نام‌های می 5 اس و می 5 اس پلاس رونمایی کند. چند ساعت مانده به شروع این مراسم تصاویر جدیدی از این گوشی‌ها به بیرون درز کرده که دیدنشان خالی از لطف نیست.
۱۳۹۵/۷/۵

کمتر از یک روز دیگر شیائومی از گوشی‌های جدیدش رونمایی می‌کند. Mi 5s و Mi 5s Plus نام احتمالی گوشی‌هایی است که گفته می‌شود در مراسم 27 سپتامبر این شرکت آنها را خواهیم دید.

در روزهای گذشته اطلاعاتی در مورد پردازنده، حافظه رم و حافظه داخلی Mi 5s منتشر شده بود. همچنین تیزرهای تبلیغاتی این شرکت به دوربین دوگانه آن اشاره می‌کند که قرار است از نظر کیفیت تصویر همه را شگفت‌زده کند.

اکنون چند ساعت مانده به آغاز مراسم، مجموعه تصاویری منتسب به Mi 5s و Mi 5s Plus به بیرون درز کرده است که طراحی پشت دستگاه، جعبه بسته‌بندی و پوستر تبلیغاتی مراسم را نشان می‌دهد.

انتظار داریم قیمت Mi 5s و Mi 5s Plus شیائومی به ترتیب از 300 و 450 دلار آغاز شود و دو روز پس از رونمایی نیز فروششان در چین شروع گردد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

فرشید

۱۳۹۵/۷/۵
کدوم سه سامسونگ؟ اثر انگشت قبلی هم جلوی دستگاه بود!!

پژمان

۱۳۹۵/۷/۵
از جلو کمی شبیه اپله ولی از پشت اصلا . با اینکه ندیدم ولی میگم شبیه می5 هست . یا شیشه ای یا سرامیک و هیچ ربطی به طرح مزخرف پشت آیفون 7 نداره چون هیچ کدوم از گوشی های شیائومی شبیه هیچ گوشی ای نبودن

پژمان

۱۳۹۵/۷/۵
درمورش تحقیق کنی فازش رو متوجه میشی .

میثم

۱۳۹۵/۷/۵
چقد شبیه گلابی 7 خخخخخخ

سبحان

۱۳۹۵/۷/۵
خخخخخخ یکی میشه بگع این شرکت فازش چیه ؟؟ این گوشی ک مث اپله رم شیش ک میذاره سرعتش به سه سامسونگ نمیرسه اثر انگشت یکی قبلیش پشت گوشیش بود!!! صد رحمت به همون هوآوی