خانهاخبار
جزئیات بیشتر در خصوص قیمت، زمان و نحوه عرضه HTC One A9

جزئیات بیشتر در خصوص قیمت، زمان و نحوه عرضه HTC One A9

شب گذشته جدیدترین پرچمدار اچ‌تی‌سی به طور رسمی پا به میدان گذاشت؛ اما با وجود این هنوز نقاط مبهم مختلفی در مورد این گجت وجود دارد که خبرهای تکمیلی به‌مرور از آنها پرده برمی‌دارند.
۱۳۹۴/۷/۲۹

شاید با این جریان خبری‌ای که در دنیای فناوری جاری است خبر معرفی جدیدترین محصول اچ‌تی‌سی را از دست داده باشید. شب گذشته کمپانی اچ‌تی‌سی به‌روزترین گوشی خود را با عنوان اچ‌تی‌سی وان A9 رسما معرفی کرد. این مدل، با مشخصات فنی برجسته‌ای که دارد، قرار است تا زمانی که اچ‌تی‌سی گوشی دیگری عرضه نکرده لقب جدیدترین محصول کمپانی را به دوش بکشد.

در جی‌اس‌ام خبر معرفی این گوشی هوشمند را به اطلاعتان رساندیم و در مورد مشخصات مختلفش برایتان نوشتیم. بسیاری از افراد پس از آشنا شدن با گوشی جدید این سوال پرطرفدار را طرح می‌کنند: قیمت این گجت چند است؟ ظاهرا مدل مجهز به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در خاک امریکا ۳۹۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت، اما نباید فراموش کرد که در بازار کشورهای مختلف قیمت‌گذاری‌ها متفاوت است. در مورد مدل ۱۶ گیگابایتی با ۲ گیگابایت رم اطلاعاتی در دست نیست، ولی ناگفته پیداست که مدل ۱۶ گیگابایتی ارزان‌تر از مدل ۳۲ گیگابایتی خواهد بود.

 

image

 

اچ‌تی‌سی وان A9، علاوه بر طیف کثیری از خرده‌فروشی‌ها، از طریق وبسایت رسمی اچ‌تی‌سی نیز قابل خریداری خواهد بود. در خاک امریکا نیز می‌توان مدل‌های آنلاک‌شده این گجت را از طریق اپراتورهای بزرگ این کشور خریداری کرد.

دقیق‌ترین زمانی که برای عرضه این وسیله اعلام شده ماه نوامبر است، اما فعلا مشخص نیست چه روزی از این ماه. در صورتی که اطلاعات بیشتر در خصوص این گوشی هوشمند منتشر شود، شما را در جریان اخبار قرار خواهیم داد.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امیر

۱۳۹۴/۸/۱
فکر کنم قیمت لاکش 399 باشه...
با این مشخصات فکر کنم تو ایران بیشتر از 2تومن بشه

فرهاد

۱۳۹۴/۷/۲۹
اگر 400 دلار باشه می ارزه واقعا. چون گوشی زیبایی.