خانهاخبار
تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 شرکت Archos نوامبر امسال معرفی می‌شود

تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 شرکت Archos نوامبر امسال معرفی می‌شود

شرکت Archos در اطلاعیه‌ای از اولین تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ خود خبر داد. این دستگاه از سخت‌افزار چندان قدرتمندی بهره نمی‌برد و جزو تلفن‌های هوشمند ارزان‌قیمت محسوب می‌شود.
۴ شهریور ۱۳۹۴

Archos از جمله کمپانی‌های فرانسوی است و تلفن‌های هوشمند اندرویدی مقرون‌به‌صرفه می‌سازد. این شرکت روز گذشته، سوم شهریور ۹۴، اطلاعیه‌ای منتشر و اعلام کرد به‌زودی از اولین محصول مبتنی بر ویندوز ۱۰ خود با نام Archos 50 Cesium رونمایی می‌کند.

همان‌طور که انتظار می‌رود، Archos 50 Cesium سخت‌افزار چندان قدرتمندی ندارد. این محصول از پردازشگر اسنپدراگون ۲۱۰ با سرعت ۱.۱ گیگاهرتز بهره می‌برد. نمایشگر آن ۵ اینچ با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ مگاپیکسل است و از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی برخوردار است. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می‌توان به رم ۱ گیگابایتی، فضای داخلی ۸ گیگابایتی با امکان افزایش با MicroSD، باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از ۲ سیم‌کارت و پشتیبانی از شبکه LTE اشاره کرد.

 

image

 

Archos 50 Cesium یکی از اولین تلفن‌های هوشمندی است که به‌صورت پیش‌فرض به ویندوز ۱۰ مجهزند که البته طبیعتا لومیاهای بعدی مایکروسافت زودتر از آن به بازار عرضه می‌شوند. این محصول در مراسم IFA 2015 در ماه سپتامبر رسما معرفی خواهد شد و نهایتا در نوامبر سال جاری با قیمتی حدود ۱۵۰ دلار به بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شود.

image

در کنار این محصول، Archos یک تلفن هوشمند دیگر با نام 50e Helium معرفی کرده که از همین مشخصات فنی و همین قیمت برخوردار است، ولی به‌جای سیستم عامل ویندوز از اندروید ۵.۱ لالیپاپ بهره می‌برد. این دستگاه نیز همزمان با Archos 50 Cesium و Archos Diamond S رونمایی و عرضه خواهد شد.

منبع: PhoneArena



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۶/۴
خیلی خوبه که ویندوزیه اما مشخصاتش پایینه و گوشی طراحی خوبی نداره و مثل گوشیای سامسونگ قدیمی و از رده خارج به نظر میاد

پیشنهاد سردبیر