خانهاخبار
راهنمای ویندوز فون: چطور میزان استفاده از دیتای گوشی را محدود کنیم؟

راهنمای ویندوز فون: چطور میزان استفاده از دیتای گوشی را محدود کنیم؟

حتما برای شما هم پیش آمده که استفاده زیاد از دیتای گوشی هزینه زیادی برایتان به همراه داشته است. در این نوشته چگونگی محدود کردن دیتای گوشی بر روی گوشی‌های ویندوزفونی را با هم یاد می‌گیریم.
۱۷ مرداد ۱۳۹۴

با افزایش سرعت اینترنت سیم‌کارت‌های اپراتورهای کشورمان، بسیاری از ما اکنون از بسته‌های این اپراتورها استفاده می‌کنیم که اغلب اینترنت همراه را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌کنند. اما حتما برای شما هم پیش آمده که حجم بسته انتخابی‌تان به پایان برسد و شما، بدون توجه به این نکته، به استفاده از اینترنت ادامه دهید. در این صورت یا هزینه زیادی به قبض تلفن همراهتان اضافه می‌شود یا، اگر از سیم‌کارت اعتباری استفاده می‌کنید، شارژ سیم‌کارت شما به پایان می‌رسد.

امروز می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که اگر از گوشی ویندوزفونی استفاده می‌کنید چطور با اضافه کردن محدودیت در مصرف اینترنت از تمام شدن بسته اینترنت خود مطلع شوید تا دیگر مجبور نشوید هزینه اضافی پرداخت کنید.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، برای انجام تنظیمات مربوط به محدود کردن دیتا باید ابتدا به بخش تنظیمات و پس از آن به بخش Data Sense بروید. حالا با انتخاب گزینه Set Limit می‌توانید با توجه به بسته‌ای که انتخاب کرده‌اید (ماهانه، هفتگی یا روزانه) گزینه مناسبی برای خودتان انتخاب کنید.

 

image

 

اگر گزینه ماهانه را انتخاب کنید، در ادامه باید یک روز در ماه را مشخص کنید که میزان دیتای استفاده‌شده شما هر ماه در همان روز ریست شود. اما اگر سایر گزینه‌ها را انتخاب کنید، تنها باید تاریخ پایان برای دوره موردنظرتان را مشخص کنید. علاوه بر تاریخ، شما باید حجم موردنظر خود را هم برای دوره انتخابی‌تان مشخص کنید.

با انجام دادن این تنظیمات به‌راحتی قادرید میزان مصرف دیتا روی گوشی‌تان را کنترل کنید و دیگر نگران تمام شدن بسته اینترنت خود نخواهید بود.

آیا تاکنون از این تنظیمات روی گوشی‌تان استفاده کرده‌اید؟ شما هم فکر می‌کنید این تنظیمات جلو استفاده اضافه از دیتای گوشی را می‌گیرد؟



جدیدترین‌ اخبار

اپل قصد تولید سری آیفون ۱۶ پرو در کشور هند را دارد

اخیرا گزارشی درباره احتمال تولید سری آیفون ۱۶ پرو در کشور هند منتشر شده است.

بیشتر بخوانید
اوپو پد ۳ با مشخصات سخت افزاری مشابه وان پلاس پد پرو عرضه خواهد شد

یکی از افشاگران شناخته شده چینی به تازگی گزارشی درباره تبلت جدید شرکت اوپو را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید
مفهوم امتیاز انرژی (Energy Score) در ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی

با ساعت هوشمند سامسونگ، امتیاز انرژی خود را محاسبه کرده و به کمک هوش مصنوعی، توصیه‌های شخصی برای بهبود سبک زندگی دریافت کنید.
 

بیشتر بخوانید