خانهاخبار
گوشی کاملا تجملی Incrudo Phantom

گوشی کاملا تجملی Incrudo Phantom

گروه خبری GSM : اگر عاشق چیزهای تجملی هستید ، به گوشی Incrudo Phantom گاهی بیاندازید ، این گوشی الماس ندارد اما آنقدر منحصر بفرد است که از آن تنها 10 عدد ساخته و در اروپا عرضه خواهد شد
۱۳ مهر ۱۳۸۷

گروه خبری GSM : اگر عاشق چیزهای تجملی هستید ، به گوشی Incrudo Phantomنگاهی بیاندازید ، این گوشی الماس ندارد اما آنقدر منحصر بفرد است که از آن تنها 10 عدد ساخته و در اروپا عرضه خواهد شد .

              


ویزگیهای آن عبارتند از : دوربین 3 مگاپیکسلی ، 8 گیگابایت حافظه داخلی، و صفحه نمایشی با تفکیک پذیری 320×240 پیکسل . صفحه نمایش این محصول ضد خش بوده و شیشه آن از جنس یاقوت کبود است . در بدنه و دکمه های آن از آلیاژ تیتانیم استفاده شده و بنابراین  بسیار سخت و محکم است. 



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید