خانهاخبار
تعداد دانلودهای Hangouts گوگل از مرز 1 میلیارد گذشت

تعداد دانلودهای Hangouts گوگل از مرز 1 میلیارد گذشت

اپلیکیشن Hangouts گوگل به‌تازگی توانسته از مرز 1 میلیارد دانلود بگذرد و به جمع 10 اپلیکیشن برتر اندروید بپیوندد که چنین رکوردی دارند. این اپلیکیشن پیام‌رسان را گوگل اولین بار در سال 2013 معرفی کرد و اکنون در همه سیستم عامل‌های موبایل و دسکتاپ قابل نصب و استفاده است.
۱۳۹۴/۴/۸

سرویس پیام‌رسان Hangouts گوگل اولین بار در کنفرانس Google I/O در سال 2013 معرفی شد. از آن زمان تا کنون این اپلیکیشن تغییرات زیادی به خود دیده و اکنون در تمام پلتفرم‌ها از جمله کروم، اندروید و iOS قابل نصب است. اما چهارم تیرماه برای Hangouts روزی تاریخی بود، زیرا این اپلیکیشن توانست رکورد 1 میلیارد دانلود از فروشگاه گوگل پلی را بشکند.

پیش از این تنها 9 اپلیکیشن توانسته بودند به این رکورد دست یابند که بیشترشان به شرکت‌های گوگل و فیس‌بوک متعلق‌اند. اپلیکیشن فیس‌بوک اندروید اولین اپلیکیشن غیرگوگلی بود که توانست رکورد 1 میلیارد دانلود از گوگل پلی را به دست آورد. به‌جز آن، اپلیکیشن‌های گوگل پلی سرویس، جیمیل، نقشه‌ها و یوتیوب نیز توانسته بودند پیش از فیس‌بوک به این رکورد برسند که البته، همان‌طور که می‌دانید، بیشترشان به‌طور پیش‌فرض در گوشی‌های اندرویدی نصب شده‌اند.

Hangouts توانسته به رکورد 1 میلیاردی برسد، ولی این بدان معنی نیست که 1 میلیارد نفر دانلودش کرده‌اند، بلکه معنایش این است که تا کنون 1 میلیارد بار در دستگاه‌های مختلف اندرویدی نصب شده است.
به‌گزارش Androidrank.org اپلیکیشن بعدی که ممکن است به رکود 1 میلیاردی برسد Street View on Google Maps خواهد بود، البته Chrome Browser و Google Play Music نیز به‌شدت در تعقیب آن هستند.

 

image

 

با اینکه مدت زیادی است که Hangouts گوگل به‌روزرسانی بزرگی دریافت نکرده، با توجه به تصاویر درزکرده از نسخه جدید این اپلیکیشن، به نظر می‌رسد باید منتظر آمدن نسخه 4 هنگ اوتز گوگل با تغییرات ظاهری متفاوتی بود. نسخه جدید Hangouts گوگل دکمه‌ای شناور در سمت راست صفحه خواهد داشت که به کاربران اجازه ایجاد مکالمات جدید، تماس‌های تصویری و چت گروهی می‌دهد. این اپلیکیشن جدید همچنین اجازه تغییر متن استاتوس را از طریق موبایل به کاربران خواهد داد، ویژگی‌ای که پیش از این تنها از طریق وب امکان‌پذیر بود. هنوز مشخص نیست نسخه جدید Hangouts ممکن است چه زمانی منتشر شود، ولی امیدواریم انتشارش خیلی طول نکشد.

 

منبع: digitaltrends

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۴/۸
واقعا حیف که توو ایران زیاد کسی استفاده نمیکنه ازش.