دومین هفته مد تهران از تاریخ 23 تا 25 خرداد با حضور برندهای برتر صنعت مد، طراحان، دستاندرکاران و علاقهمندان به این صنعت، هنرمندان، افراد مشهور و اصحاب رسانه در مرکز تجاری سام، واقع در کوهپایههای البرز، در شمال پایتخت برگزار شد. حضور پررنگ Sony Mobile در این رویداد بهعنوان حامی رسمی، حالوهوایی متفاوت ایجاد کرد و با استقبال بازدیدکنندگان و دوستداران صنعت مد مواجه شد. علاوه بر این، Sony Mobile با برگزاری مسابقهای از طریق برنامه Xperia Lounge این فرصت را به دوستداران فناوری و کاربران Xperia در ایران داد تا بتوانند با شرکت در مسابقه شانس برنده شدن بلیتهای VIP برای حضور در این رویداد را به دست آورند.
فناوری و مد دو بخش جداییناپذیر در زندگی امروزند و Sony Mobile در پیوند دادن این دو دنیای همگرا، از طریق تولید محصولاتی که هم در کارایی فنی و ماندگاری پیشتازند و هم زیبایی و برازندگی را به کاربران هدیه میدهند، پیشتاز است. این شرکت از نخستین شرکتهای فناوری بود که برای سرعت بخشیدن به استفاده از دستاوردهای صنعت مد در محصولاتش به همکاری با پیشتازان این صنعت پرداخت. طیف گستردهای از محصولات Sony Mobile، از جمله تلفنهای هوشمند سری Xperia Z و فناوریهای پوشیدنی، با همکاری نزدیک و مشترک با مراکز آموزشی و طراحان طراز اول دنیای مد طراحی شدهاند که از آن جمله میتوان به همکاری با کالج مد لندن برای طراحی ساعتهای هوشمند و همکاری با Roxy، برند محبوب مد و سبک زندگی بانوان، برای طراحی مچبندهای هوشمند SmartBand اشاره کرد.
Sony Mobile بهخوبی توانسته است به کاربران اثبات کند که دیگر لازم نیست برای داشتن محصولاتی زیبا و مد روز از بهرهمندی از پیشرفتهترین فناوریهای روز و داشتن محصولاتی بادوام چشمپوشی کنند، چرا که تلفنهای هوشمند، تبلتها و لوازم جانبی Sony Mobile نقطه تلاقی دو دنیای مد و فناوریاند.
برگزاری هفته مد تهران فرصت مناسبی برای Sony Mobile بود تا تازهترین و پیشرفتهترین محصولاتش را، که کارایی، فناوری، ماندگاری و زیبایی را با هم تلفیق کردهاند، در این رویداد منحصربهفرد در غرفه اختصاصیاش و نیز در خلال نمایشهای مد برگزارشده، برای کاربران، هنرمندان، علاقهمندان و دستاندرکاران صنعت مد ایران به نمایش بگذارد.