خانهاخبار
عکس های گلکسی اس ۶ اکتیو لو رفت

عکس های گلکسی اس ۶ اکتیو لو رفت

جی اس ام: سامسونگ گلکسی اس ۶ را می توان به جرات زیباترین گوشی که سامسونگ تا به امروز ساخته نامید. اما زیبایی هم قیمتی دارد، برای اس ۶ طراحی زیبا و با کیفیت، به قیمت از بین رفتن ویژگی ضد آب، باتری قابل تعویض و نبود درگاه مایکرو اس دی تمام شد. اکنون زمانی است که نیاز به سری اکتیو اس ۶ بیشتر از سال گذشته مخصوصا در زمینه ضدآب بودن احساس می شود.
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

جی اس ام: سامسونگ گلکسی اس ۶ را می توان به جرات زیباترین گوشی که سامسونگ تا به امروز ساخته نامید. اما زیبایی هم قیمتی دارد، برای اس ۶ طراحی زیبا و با کیفیت، به قیمت از بین رفتن ویژگی ضد آب، باتری قابل تعویض و نبود درگاه مایکرو اس دی تمام شد.

 

image

 

اکنون زمانی است که نیاز به سری اکتیو اس ۶ بیشتر از سال گذشته مخصوصا در زمینه ضدآب بودن احساس می شود. همانطوری که مشاهده می کنید در تصویر زیر، سامسونگ گلکسی اس ۶ اکتیو را برای جنگیدن در شرایط مختلف ساخته است. 

 

image

 

این تصویر که توسط وبسایت GSMArena منتشر شده است، این گوشی را نشان می دهد که برای اوپراتور AT&T ساخته شده و عبارت Galaxy S6 Active هم در پشت آن حک شده است. همچنین گفته شده اس ۶ اکتیو باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری دارد. دیگر تغییر نسخه اکتیو با معمولی، عدم وجود سنسور اثر انگشت است. به جز این موارد، دیگر مشخصات فنی اس ۶ اکتیو با اس ۶ معمولی یکی است و تفاوتی ندارند. متاسفانه هنوز زمان معرفی این گوشی مشخص نیست اما احتمالا به زودی معرفی می شود. شما درباره گوشی های سری اکتیو سامسونگ چه فکر می کنید ؟

 

منبع: TheVerge



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (26 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۴
اینایی که طرفداری سونی رو میکنن فازشون چیه ؟

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۴
خب بگو بلد نیستی ضدآب بزنی چرا میزنی مجبورت کردن هرکی هرکار میکنه توام سعی کنی انجامش بدی آخرشم عین کمپانی اصلی نمیتونی باشی قاب و فریم گوشی رو ببینید چه ضخامت و ظاهری داره تا ضدآب شده اصلا شبیه گوشی نیست حالا سونی با اون ظرافت و زیبایی گوشی ضدآب میزنه اینجاست که باید فهمید که هرچیزی کار هرکسی نیست

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۴
اسباب بازیه؟ این چه طراحیه آخیه؟

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۴
من از سامسونگ فقط مدل های اکتیو رو دوست دارم چون برای طبیعت‌گردی و کوهنوردی آدم ترسی از خراب شدن گوشی نداره و آدمی مثل من که همیشه توی دشت و کوه به‌سر میبره به همچین گوشی احتیاج داره . سونی زد۳ اگه از لبه بخوره به سنگ ، همزمان هم شیشه ی پشتش خرد میشه هم شیشه ی جلوش !! زد۳ برای شرایط عادی و استفاده ی روزانه ساخته شده. ولی سری اکتیو سامسونگ برای شرایط سخت ساخته شدن و بجز ضد آب بودن ، ضد ضربه هم هستن. کلا داستانشون فرق میکنه فقط ضد آب بودن مهم نیست

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۴
جک سال رو از این دوستمون شاهد هستیم.....که زد3 که تو نمایشگاهای برلین و ....10 نوع جایزه رو به خاطر زیبایی و خاص بودن گوشی دریافت کرد رو با این گوشی چرت مقایسه میکنن...تو خود این سایت هم حالا خوبه گفتن...البته از طرفدارای یخچال این امر طبیعی هست :)

پیشنهاد سردبیر