GSM-logo
خانهاخبار
در آخرین رده بندی رسمی شرکت های برتر ایران؛همراه اول بالاتر از سایر اپراتورهای تلفن همراه جای گرفت

در آخرین رده بندی رسمی شرکت های برتر ایران؛همراه اول بالاتر از سایر اپراتورهای تلفن همراه جای گرفت

جی اس ام: در هفدهمین رتبه بندی صد شرکت برتر ایران، همراه اول در تمامی شاخص های ارزیابی، بالاتر از سایر اپراتورهای تلفن همراه کشور قرار گرفت.
۲۷ بهمن ۱۳۹۳

تبلیغات

home_header

جی اس ام: در هفدهمین رتبه بندی صد شرکت برتر ایران، همراه اول در تمامی شاخص های ارزیابی، بالاتر از سایر اپراتورهای تلفن همراه کشور قرار گرفت.

 

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح روز دوشنبه 27 بهمن ماه طی مراسمی که با حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و جمعی از مدیران و مقامات اقتصادی کشور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، اسامی یکصد شرکت برتر ایران اعلام و از مدیران تعدادی از شرکت های برگزیده تقدیر شد.

 

در این ارزیابی شرکت های برتر بر اساس شاخص هایی همچون«بالاترین رتبه فروش»، «بالاترین ارزش افزوده»، «بیشترین دارایی»، «بالاترین اشتغال زایی»، «بیشترین سودآوری»، «بالاترین ارزش بازار» و ... معرفی شدند که در بخش رتبه بندی صد شرکت برتر از نظر «بالاترین ارزش افزوده» و « بالاترین ارزش بازار »، شرکت ارتباطات سیار ایران در جمع 10 شرکت برتر ایران قرار گرفت.

 

 

image

 

همچنین از نظر شاخص «میزان فروش» شرکت ارتباطات سیار ایران رتبه 23 و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل رتبه 33 را به خود اختصاص دادند.

 

سازمان مدیریت صنعتی ایران، به عنوان تنها متولی رسمی و معتبر ارزیابی صنایع کشور از سال 1377 اقدام به رتبه بندی شرکت های برتر ایران کرده است و هفدهمین رتبه بندی صورت گرفته بر اساس عملکرد سال 1392 شرکت ها بوده است.

 

سازمان مدیریت صنعتی هدف ار رتبه بندی شرکت های برتر ایران را «شفاف سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت های ایرانی و رتبه بندی آنها از نظر میزان تأثیر گذاری در اقتصاد ملی با هدف گسترش رقابت در فضای کسب و کار بنگاههای اقتصادی» عنوان کرده است.

 


نظرات (5 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

امين

۱۳۹۴/۱۱/۶
مطمئنا اين انتخاب و أعطا رتبه نشان دهنده عدم اعتبار اين فرايند است. ايرانسل به نظرم از هر لحاظ شايسته تره

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۹
خیلی باعث تاسفه که مشتری مداری جزو فاکتورهای انتخاب شرکت های برتر نیست

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۸
تو همه چیز خوبه و مقام اول اورده ولی تو ارائه خدمات به مشتری به 0 هم نمیرسه زیر صفره اینترنت قیمت خون انتن دهی از هر 10 تماس یکیش برقرار میشه اس ام اس (پیامک) از هر 5 تا 1دونه هیچکس تنها نیست!!!هههه

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۸
والا ماکه هرچی دیدیم از همراه اول آنتن دهی داغون ، دیر رسیدن یا نرسیدن sms و هزینههای گزاف قبضش بود.الان ایرانسل دایمی دارم دقیقه ای 49.9 تومان و اینترنت کیلوبایتی 0.5 تومان با آنتن دهی عالی و سرعت بالای اینترنت و پیامرسانی عالی. همون 4G به تمام همراه اول میرزه.

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۷
اگررضایت مندی مشتری یکی از معیار های سنجش بود حتما رطبه ی اول مربوط به ایرانسل میشد.

پیشنهاد سردبیر

home_header