خانهاخبار
سود 8 میلیاردی از کسب و کار موبایلی

سود 8 میلیاردی از کسب و کار موبایلی

به گزارش گروه خبری GSM، مبادله و نقل و انتقال پول به صورت امن و مطمئن توسط گوشی موبایل از جمله روش هایی است که در بسیاری از نقاط دنیا برای انجام کارهای مالی استفاده می شود و مزایای زیادی هم برای کاربران و هم برای اپراتورها و شرکت ها دارد.
۳۰ مهر ۱۳۸۶

به گزارش گروه خبری GSM، مبادله و نقل و انتقال پول به صورت امن و مطمئن توسط گوشی موبایل از جمله روش هایی است که در بسیاری از نقاط دنیا برای انجام کارهای مالی استفاده می شود و مزایای زیادی هم برای کاربران و هم برای اپراتورها و شرکت ها دارد. در همین راستا تحقیقاتی صورت گرفته که از نتایج آن سود هنگفتی است که نصیب اپراتورها می شود. طبق این بررسی پیش بینی می شود تا سال 2012 حدود 8 میلیارد دلار سود نصیب اپراتورهای موبایل شود. فراهم شدن موقعیت انتقال پول بین حساب ها، مشتریان و فروشندگان به شکلی ساده و از طریق گوشی موبایل و شبکه های بی سیم نشاندهنده ی ایجاد و رشد روز به روز بازار چشم گیر و مؤثر برای اپراتورها ی موبایل، سرویس ها و سازمان های مالی، دولت ها، فروشندگان و کاربران در آینده خواهد شد.

 

         



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید