خانهمقاله‌ها
راهنمای خرید بهترین گوشی بازار تا ۱۰ میلیون تومان (اردیبهشت ۱۴۰۳)

راهنمای خرید بهترین گوشی بازار تا ۱۰ میلیون تومان (اردیبهشت ۱۴۰۳)

بهترین گوشی تا 10 میلیون چیست؟ قطعا این یکی از سوال‌هایی است که بارها توسط بسیاری از کاربران پرسیده می‌شود. در این بازه قیمتی با گوشی‌های میان رده سروکار داریم که از مشخصات فنی تقریبا مشابهی بهره می‌برند و در چنین شرایطی انتخاب برای کاربران سخت می‌شود.

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

در این مطلب قصد داریم بهترین گوشی های بازار تا 10 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید متناسب با نیازهای خود، انتخاب مناسبی داشته باشید.

مشاهده قیمت روز گوشی موبایل

البته باید بگوییم که موارد قرار گرفته در این لیست بر اساس قیمت کم به زیاد مرتب شده‌اند و اگر به دنبال گوشی‌های ۷ میلیون و بالاتر هستید باید به انتهای مقاله مراجعه کنید.

بهترین گوشی های بازار تا 10 میلیون تومان

چنانچه قصد خرید گوشی در بازه‌های قیمتی مختلفی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای خرید بهترین گوشی‌های هوشمند در بازار ایران را مطالعه کنید که به‌صورت ماهانه آپدیت می‌شود.

سامسونگ گلکسی A24 4G

  • محدوده قیمت: 7.5 میلیون تومان

گلکسی A24 یک میان رده خوش قیمت از سامسونگ است که در مقایسه با نسل قبلی از امکانات بهتر و قابل توجهی بهره می‌برد.

گوشی موبایل گلکسی A24

میان رده سامسونگ یعنی A24 بر خلاف نسل قبلی به صفحه نمایشی Super AMOLED مجهز شده است که به‌دلیل برخورداری از رزولوشن +Full HD، میزان روشنایی 1000 نیتی و نرخ نوسازی 90 هرتز تصاویر را باکیفیت بالایی نمایش می‌دهد و جابه‌جایی بین منوها نیز روان اتفاق می‌افتد.

تراشه 6 نانومتری مدیاتک Helio G99 انتخاب مناسبی برای این میان رده به حساب می‌آید؛ چون از پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 بهره می‌برد.

گلکسی A24 فقط در یک ظرفیت 128 گیگابایتی عرضه می‌شود که از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند تا مشکلی بابت فضای ذخیره‌سازی وجود نداشته باشد.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Galaxy A24 از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد که باعث بهبود عکاسی در نور شب می‌شود. دوربین 5 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو هم عملکرد مطلوبی دارند. داخل حفره پنل جلویی هم دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

یکی از نکات مثبت سامسونگ Galaxy A24 ماندگاری بالای باتری آن است؛ باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی که قابلیت شارژ با حداکثر توان 25 وات را دارد. البته آداپتور شارژر داخل جعبه گوشی وجود ندارد و باید به صورت جداگانه آن را تهیه کنید.

موتورولا Moto G54

  • محدوده قیمت: 7.5 میلیون تومان

موتورولا Moto G54 یکی از میان‌رده‌های محبوب در بازار است که در ازای هزینه کم، امکانات قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار دهد.

گوشی موتو G54

موتو G54 از یک صفحه نمایش IPS LCD استفاده می‌کند که از وضوح +Full HD و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد. همچنین نرخ نوسازی 120 هرتز هم قابلیتی است باعث روان‌تر شدن گشت و گذار و ناوبری با این گوشی می‌شود.

موتورولا موتو G54 به تراشه مدیاتک Dimensity 7020 مجهز شده است که از یک پردازنده هشت هسته‌ای با توان پردازشی مناسب و پردازنده گرافیکی IMG BXM-8-256 بهره می‌برد.

ماژول دوربین دوگانه G54 را دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو تشکیل می‌دهد. حسگر سلفی 16 مگاپیکسلی هم در ثبت عکس‌های واضح و شفاف عملکرد مناسبی دارد.

موتورولا Moto G54 هم مانند اکثر میان رده‌های بازار از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که برای این دستگاه شارژی با توان 15 وات در نظر گرفته که شارژ کامل آن چندان سریع نخواهد بود.

شیائومی ردمی Note 12 4G

  • محدوده قیمت: 7.5 تا 8 میلیون تومان

شاید بتوان گفت شیائومی بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار را تولید می‌کند. ردمی نوت 12 از محصولات محبوب و پرفروش بازار است. شیائومی برای تولید این میان رده از متریال پلاستیک و شیشه استفاده کرده و می‌توان گفت در بخش کیفیت امتیاز قابل قبولی دریافت می‌کند.

گوشی شیائومی ردمی نوت 12

صفحه نمایش Xiaomi Redmi Note 12 در ابعاد 6.67 اینچ از نوع AMOLED با وضوح +Full HD است. همچنین نرخ نوسازی 120 هرتز باعث می‌شود تا محتوا بسیار روان و سریع‌تر به‌نظر برسد.

تراشه اسنپدراگون 685 قرار گرفته روی Redmi Note 12 شامل یک پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 610 می‌شود.

در پنل پشتی یک ماژول دوربین به چشم می‌خورد که از سه حسگر دوربین میزبانی می‌کند؛ دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو. در حفره پنل جلویی هم حسگر دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

باتری نوت 12 شیائومی 5000 میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته شده که با استفاده‌های روزمره و سبک تا یک روز دوام می‌آورد. همچنین این دستگاه از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند که در مدت زمان کوتاهی دستگاه را شارژ می‌کند.

آنر X8A

  • محدوده قیمت: 7 تا 7.5 میلیون تومان

گوشی آنر X8a یکی از میان‌رده‌های تازه‌وارد این شرکت چینی به حساب می‌آید که توانسته در مدت زمان کوتاهی توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

گوشی آنر x8a

گوشی آنر X8a از صفحه نمایشی بزرگ با پنل ۶.۷ اینچ IPS LCD برخوردار است که از وضوح +Full HD بهره می‌برد. نرخ‌نوسازی این پنل ۹۰ هرتز در نظر گرفته شده و حس روان بودن را به کاربر منتقل می‌کند.

در قلب تپنده X8a آنر از تراشه مدیاتک هلیو G88 استفاده شده و دارای پردازنده هشت هسته‌ای است که برای استفاده‌های روزمره و نیمه سنگین قدرت کافی دارد.

مجموعه سخت افزاری این چیپ را پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 تکمیل می‌کند تا این گوشی مشکلی در امور روزمره یا اجرای بازی‌های سنگین نداشته باشد.

در پنل پشتی ایکس 8 ای ماژول دوربین مربعی شکل بزرگ به چشم می‌خورد که متشکل‌اند از دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو. دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای میان‌رده اقتصادی آنر از حسگری ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

در بخش باتری آنر X8a می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد که قابلیت شارژ با حداکثر توان ۲۲.۵ وات دارد.

شیائومی ردمی نوت 12S

  • محدوده قیمت: 7.5 تا 8 میلیون تومان

سری ردمی نوت شیائومی از محصولات میان رده و خوش قیمت بازار به حساب می‌آيد که از ویژگی‌های قابل توجهی هم برخوردارند. گوشی Redmi Note 12s را می‌توان پرفروش‌ترین گوشی این سری در بازار ایران شمرد. از نظر طراحی و کیفیت ساخت امتیاز مناسبی دریافت می‌کند و به‌لطف برخورداری از وزن 176 گرمی به‌خوبی در دست قرار می‌گیرد.

گوشی ردمی نوت 12s

صفحه نمایش نوت ۱۲ اس شیائومی شامل یک پنل AMOLED با ابعاد 6.43 اینچ می‌شود که از وضوح تصویر +Full HD و نرخ نوسازی 90 هرتز بهره می‌برد. میزان روشنایی 1000 نیتی هم سبب می‌شود تا کار کردن زیر نور مستقیم خورشید مشکلی نداشته باشد.

در قلب تپنده این دستگاه تراشه مدیاتک Helio G96 قرار دارد که از یک پردازنده هشت هسته‌ای بهره می‌برد و مجموعه این تراشه با پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 تکمیل می‌شود.

دوربین اصلی این میان رده از حسگری 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که توانایی مناسبی در ثبت عکس‌های باکیفیت و با جزئیات دارد. اگر به گرفتن عکس‌های فوق عریض علاقه دارید، دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید این دستگاه می‌تواند تا حدودی نیازهای شما را برطرف کند.

 با این حال دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو عملکرد متوسطی دارد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم می‌تواند ویدیوهایی با حداکثر کیفیت 1080p ضبط کند.

روی باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی ردمی نوت ۱۲ اس از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند که برای شارژ کامل باید حدود یک ساعت منتظر بمانید.

ریلمی ۱۱ 4G

  • محدوده قیمت: 8 میلیون تومان

ریلمی یکی از شرکت‌های موفق در زمینه تولید گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه است و سری Realme 11 هم از دستگاه‌های میان‌رده این شرکت به حساب می‌آیند.

گوشی ریلمی 11 نسخه 4G از طراحی مدرن و زیبایی بهره می‌برد و وزن ۱۷۸ گرمی آن هم باعث می‌شود به خوبی در دست قرار بگیرد.

گوشی ریلمی ۱۱ 4G

گوشی ریلمی ۱۱ به صفحه نمایشی ۶.۴ اینچ از نوع AMOLED مجهز شده که می‌تواند وضوح +Full HD ارائه دهد. نرخ‌نوسازی در نظر گرفته شده برای این پنل ۹۰ هرتز است که با توجه به برچسب قیمتی محصول نکته منفی محسوب نمی‌شود.

از نکات دیگر این صفحه نمایش می‌توان به بیشینه روشنایی ۱۰۰۰ نیت و برخورداری از محافظ گوریلا گلس نسخه ۵ اشاره کرد.

در قلب تپنده این دستگاه، ریلمی به سراغ تراشه مدیاتک هلیو G99 رفته که از یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 نیروی خود را تامین می‌کند. بد نیست اشاره کنیم که این تراشه از قدرت کافی برای کارهای روزمره و نیمه سنگین برخوردار است.

داخل ماژول دوربین بزرگ گوشی Realme 11 4G دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه فوکوس خودکار تشخیص فاز و حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار گرفته و برای عکس‌های سلفی هم دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به‌کار رفته است.

گوشی ریلمی ۱۱ فورجی هم مانند بسیاری از میان‌رده‌های دیگر از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. باتری که از حداکثر شارژ با توان ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند و نیازی به خریداری آداپتور به‌صورت جداگانه نیست.

سامسونگ گلکسی A15

  • محدوده قیمت: 5.5 تا 9 میلیون تومان

یکی از میان‌رده‌های خوش قیمت سامسونگ که به تازگی وارد بازار شده و توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند، سامسونگ گلکسی A15 نام دارد.

گوشی گلکسی A15

گوشی Galaxy A15 از زبان طراحی سال گذشته خود الهام می‌گیرد، ولی از نظر کیفیت ساخت چندین پله ارتقا داشته است. برای اولین بار در سری A1X شاهد استفاده از پنل Super AMOLED هستیم تا تجربه بصری بسیار مطلوبی برای کاربران به ارمغان آورد. صفحه نمایش 6.5 اینچی این میان رده از نرخ نوسازی 90 هرتز بهره می‌برد تا گشت و گذار داخل منوهای گوشی روان به‌نظر برسند.

تراشه به‌کار رفته در A15 سامسونگ، مدیاتک Helio G99 نام دارد که مبتنی بر لیتوگرافی 6 نانومتری است. پردازنده هشت هسته‌ای این تراشه دارای دو هسته قدرتمند و چهار هسته کم‌مصرف است و مجموعه سخت افزار این گوشی با پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 تکمیل می‌شود.

سامسونگ برای دوربین اصلی A15 یک حسگر 50 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار استفاده کرده است که با توجه به قیمت دستگاه عملکرد مطلوبی دارد.

دوربین‌های 5 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو هم عملکرد متوسطی دارند و نمی‌توان در تمامی شرایط از آن‌ها انتظار عکس‌های باکیفیت داشت. دوربین 13 مگاپیکسلی سلفی هم عکس‌های مناسبی برای اشتراک‌گذاری داخل شبکه‌های اجتماعی ثبت می‌کند.

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی گلکسی A15 به‌لطف تراشه بهینه و صفحه نمایش کم مصرف، ماندگاری بالایی دارد. این باتری از حداکثر توان شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند، البته باید بگوییم که آداپتور شارژر این دستگاه را باید جداگانه خریداری کنید.

 شیائومی ردمی نوت 13

  • محدوده قیمت: 8.5 تا 9 میلیون تومان

نوت ۱۳ جدیدترین مدل معرفی شده از سری ردمی نوت شیائومی است که نسخه استاندارد آن را می‌توانید در بازه قیمتی 7 تا 8 میلیون تومان خریداری کنید. نوت 13 شیائومی از استاندارد IP54 پشتیبانی می‌کند تا در برابر پاشش ذرات و آب مقاوم باشد.

گوشی ردمی نوت 13

شیائومی Redmi Note 13 از صفحه نمایشی 6.67 اینچی AMOLED استفاده می‌کند که وضوح آن به +Full HD می‌رسد و از نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار است. همچنین این صفحه نمایش به روشنایی 1800 نیتی دست پیدا می‌کند تا خوانایی آن زیر نور مستقیم خورشید حفظ شود.

ردمی نوت 13 به تراشه میان‌رده 6 نانومتری کوالکام مجهز شده است؛ اسنپدراگون 685 که از یک پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 610 بهره می‌برد.

در پنل پشتی Note 13 سه حسگر دوربین به چشم می‌خورند که شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو می‌شود.  دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی Note 13 عملکرد مطلوبی دارد و قادر است ویدیوهایی با حداکثر کیفیت Full HD ضبط کند.

در بخش باتری شیائومی همچنان از باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده که در صورت استفاده‌های سبک و معمولی می‌تواند تا یک روز همراهیتان کند. 

توان شارژ این میان‌رده هم 33 وات در نظر گرفته شده که طبق ادعای شیائومی می‌تواند در 29 دقیقه 50 درصد شارژ شود. اگر به دنبال یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان هستید، ردمی 13 را در سبد خرید خود قرار دهید.

 سامسونگ گلکسی A25

  • محدوده قیمت: 9 میلیون تومان

سامسونگ گلکسی A25 عضو جدید سری A در سال 2024 است که در مقایسه با نسل قبلی خود از ویژگی‌های برجسته‌ای بهره می‌برد. گلکسی A25 طبق روال نسل قبلی خود به نمایشگری Super AMOLED با وضوح +Full HD مجهز شده، ولی این‌بار نرخ نوسازی این دستگاه از 90 به 120 هرتز افزایش یافته تا با صفحه نمایشی بسیار سریع و پاسخگو مواجه باشیم. کار کردن زیر نور خورشید با این میان‌رده چندان کار مشکلی نیست؛ چون A25 از میزان روشنایی 1000 پشتیبانی می‌کند.

گوشی سامسونگ گلکسی A25

گوشی خوش قیمت سامسونگ A25 به تراشه اختصاصی سامسونگ اگزینوس 1280 مجهز شده است؛ تراشه‌ای 5 نانومتری این دستگاه از پردازنده هشت هسته‌ای با دو هسته قدرتمند Cortex-A78 و پردازنده گرافیکی Mali-G68 بهره می‌برد.

سامسونگ همچنان از چینش دوربین سه‌گانه در پنل پشتی استفاده کرده که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال، دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. برای دوربین سلفی هم حسگر 13 مگاپیکسلی به‌کار رفته است.

انرژی میان‌رده سامسونگ توسط باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که با کاربری سبک و روزمره می‌توانید تا یک روز کامل بدون شارژ مجدد از آن استفاده کنید. A25 سامسونگ همچنان از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند که باید آداپتور آن را جداگانه خریداری کنید.

 آنر 90 لایت

  • محدوده قیمت: 9 تا 9.5 میلیون تومان

یکی دیگر از بهترین گوشی های بازار  تا 10 میلیون تومان که می‌توانید خریداری کنید Honor 90 Lite نام دارد. گوشی خوش قیمت آنر به صفحه نمایشی 6.7 اینچ از نوع IPS LCD مجهز شده که از رزولوشن +Full HD بهره می‌برد.

گوشی آنر 90 لایت

همچنین نرخ نوسازی 90 هرتزی باعث روان‌تر شدن انیمیشن‌های رابط‌کاربری می‌شود. همچنین چگالی تصویر 391 پیکسل در هر اینچ محتوا با جزئیات مناسبی به نمایش می‌گذارد.

مدیاتک دایمنسیتی 6020 یک تراشه میان‌رده است که داخل Honor 90 Lite تعبیه شده است. این تراشه از یک پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 قدرت می‌گیرد.

این دستگاه فقط در یک ظرفیت با حافظه داخلی 256 گیگابایتی به همراه 8 گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود و از درگاه کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند.

دوربین 100 مگاپیکسلی آنر 90 لایت عملکرد مطلوبی دارد و سایر حسگرهای این دستگاه شامل دوربین 5 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو می‌شود.

دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم عکس‌های مناسبی برای اشتراک‌گذاری داخل شبکه‌های اجتماعی ثبت می‌کند. هم دوربین اصلی و هم دوربین سلفی توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت Full HD دارند.

آنر برای تامین انرژی 90 لایت به سراغ باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعتی رفته است؛ باتری از جنس لیتیوم پلیمر که توانایی شارژ با حداکثر توان 35 وات (اروپا) یا 22.5 وات (گلوبال) دارد.

 شیائومی پوکو M6 Pro

  • محدوده قیمت: 9 میلیون تومان

جدیدترین عضو میان‌رده‌های خوش قیمت شیائومی، Poco M6 Pro است که در مدت زمان کوتاه خود در بازار توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

گوشی شیائومی M6 Pro پوکو

از ویژگی‌های برجسته این دستگاه می‌توان به صفحه نمایش AMOLED باکیفیت اشاره کرد که قابلیت روشن شدن تا 1300 نیت را دارد؛ چنین روشنایی اجازه می‌دهد بدون مشکل در محیط‌های باز با گوشی خود کار کنید.

تراشه مدیاتک انتخاب اول شیائومی برای M6 Pro بوده است؛ Helio G99 Ultra. در واقع نسخه اولترا G99 به پردازنده قدرتمندتری مجهز شده تا کاربران مشکلی در اجرای برنامه‌های محبوب خود نداشته باشند. همچنین به‌لطف پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 این گوشی قادر به اجرای بازی‌های سنگین با تنظیمات گرافیکی متوسط است.

در چینش جزیره‌ای دوربین‌های M6 Pro شاهد قرارگیری دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو هستیم. حسگر 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی هم وظیفه عکس‌های سلفی را برعهده دارد که به‌خوبی انتظارات کاربران را برطرف می‌کند.

از نظر باتری هم شیائومی به سراغ باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی رفته است که از شارژ سریع 67 واتی هم پشتیبانی می‌کند. برای شارژ کامل این دستگاه باید حدود 44 دقیقه منتظر بمانید که مقدار زمان مناسبی با توجه به ظرفیت ‌باتری به حساب می‌آید.

 شیائومی Poco X5

  • محدوده قیمت: 9 میلیون تومان

یکی از گوشی‌هایی که هنوز در بازار یافت می‌شود و ارزش خرید بالایی دارد، شیائومی پوکو X5 است. صفحه نمایش Poco X5 یک پنل 6.67 اینچ از نوع Super AMOLED است که کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد.

گوشی شیائومی پوکو X5

همچنین نرخ نوسازی 120 هرتزی در کنار نمایش روان‌تر محتوا، ویژگی کاربردی برای گیمرها به حساب می‌آید. وظیفه محافظت از این صفحه نمایش باکیفیت هم بر عهده لایه محافظ گوریلا گلس 3 است.

از نظر سخت افزاری هم پوکو X5 همچنان از قدرت پردازشی مطلوبی برخوردار است؛ تراشه اسنپدراگون 695 است که به علت لیتوگرافی 6 نانومتری مصرف بهینه‌ای دارد.

در پنل پشتی X5 شیائومی ماژول دوربین سه‌گانه قرار گرفته که متشکل‌اند از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی. داخل ناچ پنل جلویی هم حسگری 13 مگاپیکسلی میزبانی می‌شود.

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی این میان‌رده با توجه تراشه بهینه و صفحه نمایش AMOLED می‌تواند تا یک روز شما را همراهی کند. برخلاف نسخه پرو که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند، نسخه استاندارد قابلیت شارژ با حداکثر توان 33 وات را دارد که برای شارژ کامل باید حدود یک ساعت منتظر بمانید.

 سامسونگ گلکسی A34

  • محدوده قیمت: 10 تا 10.5 میلیون تومان

سامسونگ گلکسی A34 یکی از بهترین گوشی‌هایی است که می‌توانید در بازه قیمتی 9 تا 10 میلیون تومان خریداری کنید. A34 سامسونگ از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می‌برد و به‌لطف استاندارد IP67 می‌تواند تا عمق 1 متر به مدت 30 دقیقه داخل آب غوطه‌ور شود.

گوشی سامسونگ گلکسی A34

گلکسی A34 یکی از باکیفیت‌ترین نمایشگرهای موجود در بازه قیمتی خود را دارد. صفحه نمایشی 6.6 اینچی از نوع Super AMOLED که رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد و به‌لطف برخورداری از میزان روشنایی 1000 نیتی کار کردن با آن زیر نور مستقیم خورشید دشوار نیست.

اگر کاربری حرفه‌ای هستید و به اجرای بازی‌های سنگین علاقه دارید، گلکسی A34 با مجهز شدن به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 1080 از قدرت کافی برای برآورده کردن انتظارات کاربران دارد.

دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی که عملکرد بسیار مطلوبی در ثبت عکس‌های باکیفیت دارد و حسگرهای 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 5 مگاپیکسلی ماکرو هم با توجه به برچسب قیمتی محصول عکس‌های مطلوبی می‌گیرند. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هم از قابلیت فیلمبرداری 4K پشتیبانی می‌کند که ویژگی مناسبی برای تولیدکنندگان محتوا به شمار می‌رود.

سامسونگ برای A34 همچنان از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده با استفاده‌های معمولی می‌تواند تا 1 روز کاربران را همراهی کند. همچنین این میان رده محبوب از فناوری شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند که شارژ کامل آن تقریبا 70 دقیقه به طول می‌انجامد.

سخن آخر

در این مطلب به معرفی بهترین گوشی های بازار تا 10 میلیون تومان پرداختیم تا بتوانید متناسب با نیازهای خود انتخاب درستی داشته باشید. به‌نظر شما بهترین گوشی هوشمند در بازه 10 میلیون تومان چیست؟

پرسش‌های متداول

بهترین گوشی سامسونگ تا 7 میلیون تومان چیست؟

یکی از بهترین گوشی های سامسونگ که تا 7 میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید، گلکسی A15 است که به‌طور کامل درباره مشخصات این محصول صحبت کرده‌ایم.

کدام گوشی تا 10 میلیون تومان برای بازی کردن مناسب است؟

کم‌تر دستگاهی در این بازه قیمتی برای بازی کردن مناسب هستند. با این حال، گلکسی A34، گلکسی A25، پوکو X5، پوکو M6 Pro و موتورولا G84 از مواردی به‌شمار می‌آیند که توانایی اجرای بازی‌های سنگین با تنظیمات متوسط را دارند.

کدام گوشی تا 10 میلیون تومان ضد آب است؟

سامسونگ Galaxy A34 به استاندارد IP67 مجهز شده است که می‌تواند تا عمق 1 متر به مدت 30 دقیقه داخل آب غوطه‌ور شود.

گوشی‌های معمولا چند آپدیت اندروید دریافت می‌کنند؟

اغلب گوشی‌های میان رده تا 10 میلیون تومان تا 4 سال پچ‌های امنیتی دریافت می‌کنند که شامل 3 نسخه از به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید می‌شود. البته میان‌رده‌های سامسونگ تا 5 سال توسط این شرکت پشتیبانی می‌شوند.

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

balali0864@gmail.com

۱۴۰۲/۱۲/۱
بابا پس داریا باند چی؟خیلی بهتر از بعضی ابنای باقیمت شش و نیم.من خریدم راضیم