خانهاخبار
LG Q7 به پردازده نسبتا قدیمی Helio P10 مجهز خواهد بود

LG Q7 به پردازده نسبتا قدیمی Helio P10 مجهز خواهد بود

گوشی جدید ال‌جی با پردازنده Helio P10 در آزمون گیکبنچ فاش شده است؛ گمان می‌رود این مدل، همان گوشی LG Q7 باشد که در شایعات متعدد به عرضه آن اشاره شده است.
۱۳۹۷/۲/۲۶

شرکت ال‌جی نام تجاری گوشی میان‌رده جدید خود را در ماه مارس به ثبت رساند؛ آن‌طور که پیداست، این سازنده جانشین گوشی LG Q6 را توسعه می‌دهد و تصمیم دارد به‌زودی از گوشی مقرون‌به‌صرفه خود رونمایی کند. اکنون این مدل در آزمون گیک‌بنچ مورد ارزیابی قرار گرفته است و به‌نظر می‌رسد که LG Q7 چندان قدرت‌مند نباشد؛ اطلاعات به‌دست آمده، حاکی از آن است که جدیدترین میان‌رده ال‌جی از پردازنده قدیمی Helio P10 مدیاتک بهره می‌گیرد که مدت زمان زیادی از عرضه آن می‌گذرد.

گوشی LG Q7 موفق به کسب 630 امتیاز در بررسی عملکرد تک‌هسته پردازشی شده است؛ هنگامی‌که تمامی هسته‌های پردازشی فعال باشند، امتیاز پردازنده مورداستفاده در این گوشی به 2322 می‌رسد. متاسفانه، فعلاً امکان مقایسه بین LG Q7 و دیگر گوشی‌های میان‌رده وجود ندارد زیرا نسخه‌های آزمون گیک‌بنچ با یک‌دیگر تفاوت دارند که این موضوع بر امتیاز نهایی تأثیر می‌گذارد. با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، میان‌رده جدید ال‌جی به چهار گیگابایت رم مجهز خواهد بود؛ این در حالی است که از سیستم‌عامل Android 8.1 Oreo استفاده می‌‌کند.

هنوز هیچ اطلاعات بیشتری از گوشی LG Q7 به‌دست نیامده است اما اگر نسل قبل را مورد ارزیابی قرار دهیم، بعید نیست این مدل به عنوان نسخه کوچک‌ و ارزان‌قیمت از پرچم‌دار LG G7 ThinQ به بازار عرضه شود؛ همان‌طور که می‌دانید، LG Q6 با طراحی مشابه با LG G6 عرضه شده بود و LG Q8 که نزدیک به یک سال از عرضه آن زمان می‌گذرد، نسخه «لایت» گوشی پرچمدار LG V20 است. به همین جهت، بعید نیست LG Q7 نسخه ارزان‌قیمت از پرچمدار جدید ال‌جی یعنی G7 ThinQ یا برادر دیگرش یعنی V30s ThinQ باشد.

image

برای مقایسه، بد نیست اشاره کنیم که LG Q6 در سه نسخه به بازار عرضه شده بود؛ مدل «معمولی» با سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه، مدل «پلاس» با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه و مدل «آلفا» با دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه. این گوشی از نمایشگر 5.5 اینچی از نوع IPS LCD بهره می‌گیرد؛ رزولوشن صفحه‌نمایش 1080 در 2160 پیکسل و نسبت ابعاد آن 18:9 است. پردازنده اسنپدراگون 435 کواکام با هشت هسته پردازشی از نوع Cortex A53 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، قدرت پردازشی LG Q6 را تأمین می‌کند. شرکت ال‌جی در این گوشی میان‌رده، حاشیه‌های اطراف نمایشگر را به طور چشمگیری کاهش داده است؛ ضمن اینکه نسخه ارزان‌قیمت گوشی پرچمدار LG G6 از باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت و سیستم تشخیص چهره متکی به دوربین سلفی، بهره می‌گیرد.

شرکت ال‌جی برای سال 2018، هنوز محصولات دیگری را در دست توسعه دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به یک گوشی میان‌رده مجهز به قلم استایلوس اشاره نمود؛ این سازنده، نام تجاری Q Note را اخیراً به ثبت رسانده است. دیگر محصولات ال‌جی برای سال 2018، شامل فبلت پرچمدار LG V35 ThinQ است که احتمالاً به صورت انحصاری در ایالات متحده عرضه خواهد شد. ضمن اینکه ادعا می‌شود تا پایان سال، مقامات شرکت کره‌ای گوشی دیگری را با نام V40 ThinQ رونمایی خواهند کرد که جانشین LG V30 خواهد شد و عرضه گسترده دارد. در حال‌حاضر، تمامی توجه ال‌جی به فروش پرچم‌دار جدیدش یعنی G7 ThinQ معطوف شده است که در بالای نمایشگر خود، بریدگی دارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۲/۲۶
مفتش گرونه پرچمداراش چی هستن که این فسقلی میانرده بخواد باشه